خبر فوری

 
 
ژنرال زبیر محمود حیات : هیچ قدرت جهانی نمی تواند پاکستان را نابود سازد
کد خبر :40549225

13:49 1397/12/23


برچسب ها : ارتش, پاکستان, کراچی,

ژنرال زبیر محمود حیات فرمانده کل ستاد مشترک ارتش پاکستان طی سخنرانی در کنفرانسی در دانشگاه کراچی با موضوع " پاکستان " گفت : هیچ قدرت جهانی نمی تواند پاکستان را نابود سازد، جوانان باید پرچم پاکستان را سربلند نگاه دارند.


 

 

به گزارش راز نیوز، ژنرال زبیر محمود حیات فرمانده کل ستاد مشترک ارتش پاکستان طی سخنرانی در کنفرانسی در دانشگاه کراچی با موضوع " پاکستان " گفت : هیچ قدرت جهانی نمی تواند پاکستان را نابود سازد، جوانان باید پرچم پاکستان را سربلند نگاه دارند.
در ماه مارس تصمیم به درست کردن کشوری به نام پاکستان گرفته شد، ملت پاکستان، ملتی یگانه است. ما 70 سال قبل به عنوان یک ملت تشکیل شدیم، اما این درحالی است که فرهنگ ما به هزار سال قبل باز می گردد. هیچ قدرت جهانی نمی تواند پاکستان را نابود کند.
 
وی با اشاره به بنیانگذار این کشور " قائد اعظم محمد علی جناح " گفت : محمد علی جناح، مسلمانان را به عنوان یک ملت شناخته و معرفی کرده است نه به عنوان یک اقلیت مذهبی. این کشور همیشه برای مسلمانان خواهد بود و در آن به روی همه باز است. مسلمانان هند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، در هند منازل مسلمانان به آتش کشیده می شود.
 
وی در ادامه سخنان خود افزود : با دروغ و حقیقت به ما حمله می کنند، امروزه فضای مجازی اهمیت بسزایی دارد، ما باید در آن هدف ملی خود را برجسته کنیم. در فضای مجازی سخنان دروغ را به عنوان حقیقت جلوه داده و نشر می دهند. هرچند که نوجوانان ما را گمراه کردند، اما نوجوانان باید پرچم کشور را بالا نگاه دارند. 66% درصد از جمعیت پاکستان، کمتر از 30 سال سن دارد . کشور پاکستان، کشور جوانان است. پرچم پاکستان در دست این جوانان است، جوانان ما همه منابع را در اختیار دارند، و ملت پاکستان ملت قدرتمندی است که جوانان آن از آگاهی سیاسی و فرهنگی بالایی برخوردار هستند.
 
محمود حیات در ادامه با غیور خواندن ملت پاکستان، اذعان داشت که پاکستان در میان کشورهای اسلامی از قدرت علمی بالایی برخوردار است.

ارسال نظر

 
1