خبر فوری

 
 
ژنرال باجوا: وضعیت امنیتی مناسب درحال گشودن درب سرمایه گذاری های خارجی است
کد خبر :241807730

14:41 1398/04/01


برچسب ها : ارتش, انگلیس, بریتانیا, پاکستان,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان طی سخنرانی در موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک (IISS) بریتانیا گفت: وضعیت امنیتی مناسب درحال گشودن درب سرمایه گذاری های خارجی در داخل کشور است که این امر از جهت همکاری های منطقه ای بسیار ضروری و حائز اهمیت بسزایی است.


 

لندن: به گزارش رازنیوز، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان طی سخنرانی در میان جمعی از حضار در موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک (IISS) بریتانیا در رابطه با "موضع پاکستان نسبت به امنیت منطقه ای" گفت: توسعه این امر از طریق شراکت بین المللی، حمایت و اراده ای قوی برای برطرف کردن چالش های منطقه ای امکان پذیر خواهد بود.
ژنرال باجوا در ادامه گفتگوی خود ابراز داشت: وضعیت امنیتی مناسب درحال گشودن درب سرمایه گذاری های خارجی در داخل کشور است که این امر از جهت همکاری های منطقه ای بسیار ضروری و حائز اهمیت بسزایی است. وی با تاکید بر این امر که استحکام و برپایی امنیت در آسیای جنوبی منوط به تنش های دیرینه منطقه و حل شدن مسائل است، افزود: باید برای برپایی امنیت تلاش های مشترکی داشته باشیم.
 
قابل ذکر است ژنرال باجوا از روز پنجشنبه به منظور دیدار و گفتگو با مقامات نظامی و سیاسی طی سفری پنج روزه وارد بریتانیا شده است.

ارسال نظر

 
1