خبر فوری

 
ژنرال آصف غفور : هم اکنون هند آماده پاسخ ما باشد
کد خبر :1872841892

18:12 1397/12/07


برچسب ها : ارتش, پاکستان, حمله, هند,

ژنرال آصف غفور فرمانده روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در بیانیه ای از تعیین مکان و زمان پاسخ به تجاوز هند خبر داد و افزود : " هم اکنون هند منتظر پاسخ ما باشد."


 

به گزارش راز نیوز، ژنرال آصف غفور فرمانده روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR در بیانیه ای از تعیین مکان و زمان پاسخ به تجاوز هند خبر داد و افزود : " هم اکنون هند منتظر پاسخ ما باشد."

ژنرال آصف غفور طی انجام کنفرانس خبری در مقر مرکزی ارتش پاکستان در راولپندی گفت : می گویند دشمن دانا بهتر از دوست نادان است، اما هند متاسفانه دشمن نادان و دروغگویی است. رسانه های هندی مدعی استقرار 21 دقیقه ای هواپیما ها در فضای پاکستان و کشته شدن 350 تن خبر داده اند، اما ما به هند اجازه می دهیم که با ورود به پاکستان، استقرار 21 دقیقه ای خود را ثابت کند. به هند تذکر داده بودیم که درصورت حمله پاسخ قاطعی خواهیم داد.

ژنرال آصف غفور با اشاره به تنش های چند روزه میان دو کشور، افزود : تیم هوایی به طور معمول در حال گشت زنی بود که در رادار هواپیماهای هندی را مشاهده کرد که درحال عبور از نزدیک شدن به سیالکوت لاهور بود، اما هواپیما ها نقطه صفر مرزی را عبور کرده و از کشمیر به سوی منطقه بالاکوت ایالت خیبر پختون خوا آمده و در بازگشت، درمسیر 4 بمب انداختند.

وی از انتشار خبرهای دروغین توسط رسانه های هند گفت و ابراز داشت در صورتی که خبر های آنان درست بود، باید آثاری در منطقه مشاهده می شد. آصف غفور اظهار داشت به دلیل مناسب نبودن آب و هوا نتوانستیم رسانه ها را برای مشاهده منطقه به محل حادثه ببریم. ما گفته بودیم درصورتی که هند حمله کند، پاسخ تعجب بر انگیزی را به آن خواهیم داد.

ژنرال آصف غفور اذعان داشت که دو کشور جمهوری بایکدیگر نمی جنگند، اما هند ثابت کرد که جمهوری نیست. اینجا ما همه متحد و یکپارچه هستیم، هند منتظر عملیات ما باشد. برای پاسخ به هند تمام گزینه ها روی میز است. ما تاکنون برای صلح و امنیت مبلغ زیادی هزینه کرده ایم، هم اکنون ما هند را شگفت زده خواهیم کرد. شما منتظر باشید، ما مکان و زمان حمله را تعیین کرده ایم.
وی خاطر نشان کرد اگه هند موفق به کشتن یا نابودی مقر ها شده است پس جنازه ها کجاست؟ درحالی که هند تصمیم حمله تاسیسات نظامی پاکستان را داشت، می توانست بدون عبور مرزها این عمل را انجام دهد. هند تصمیم به هدف قرار دادن مناطق مسکونی را داشته است.

ارسال نظر

 
1