خبر فوری

 
 
ژنرال آصف غفور: ربوده شدن افراد را نباید متوجه نظام پاکستان دانست
کد خبر :1637238191

09:40 1398/04/15


برچسب ها : آصف غفور, آمنه مسعود جنجوعه, افراد ربوده شده,

ژنرال آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان گفت: نباید ربوده شدن هر فردی را به نظام پاکستان ارتباط دهیم.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز ژنرال آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان گفت: نباید ربوده شدن هر فردی را به نظام پاکستان ارتباط دهیم.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان این اظهارات را پس از دیدار با خانم آمنه مسعود جنجوعه دبیر انجمن «دفاع از حقوق بشر» بیان نمود و گفت: مسئولیت ربوده شدن هر فرد ناپدید شده را نباید متوجه نظام و ارتش پاکستان دانست.

وی افزود: بسیاری از افرادی که در فهرست اشخاص ربوده شده قرار دارند به عضویت طالبان و دیگر گروه های تروریستی در افغانستان و یا جای دیگر در آمده اند و بسیاری نیز به حمایت از جنبش طالبان در حین درگیری کشته شده اند.

ژنرال آصف غفور خاطرنشان کرد: قلب ما همراه خانواده های افراد ربوده شده می تپد، افراد ربوده شده ای که در نزد سرویس های اطلاعاتی حضور دارند، در حال طی مراحل قانونی می باشند.

طبق بیانیه اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، خانم آمنه مسعود جنجوعه نیز در این دیدار، تلاش ها و همدردی های سرویس های اطلاعاتی و امنیتی نظام پاکستان در موضوع افراد ربوده شده را پذیرفت.

خانم آمنه مسعود جنجوعه گفت: نباید اجازه دهیم عوامل خارجی به سوء استفاده از خانواده های افراد ربوده شده بپردازند.

لازم به ذکر است در حال حاضر موضوع افراد ربوده شده، به یک معضل اساسی در پاکستان تبدیل گشته است و تاکنون تعداد بسیار زیادی از خانواده های پاکستانی از اقشار و مذاهب مختلف در تلاش برای یافتن کوچکترین خبر از وضعیت جسمانی عزیزانشان هستند و حتی نمیدانند که عزیزانشان زنده اند یا مرده!

ارسال نظر

 
1