خبر فوری

 
 
چهار شهروند دیگر بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شدند
کد خبر :1469534155

14:57 1400/01/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

چهار شهروند دیگر بلوچ از اهالی مختلف ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت و به مکان نامشخص منتقل شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| چهار شهروند دیگر بلوچ از اهالی مختلف ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت و به مکان نامشخص منتقل شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان شب گذشته طی عملیات های جداگانه در شهرستان های خاران و تربت ایالت بلوچستان 4 شهروند را بازداشت و زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل نمودند.

طبق گفته منابع آگاه محلی، ماموران سازمان های اطلاعاتی به همراه نیروهای سپاه مرزی(اف سی) حوالی ساعت سه بامداد امروز طی عملیاتی در محله کبدانی شهرستان خاران به منزل فردی به نام غلام کبدانی واقع در نزدیکی مسجد حافظ عزیز یورش بردند.

نیروهای امنیتی پاکستان در این عملیات فرزند غلام کبدانی به نام بابا کبدانی که دارای شغل خیاطی می باشد را بازداشت نمودند، نیروهای امنیتی پاکستان همچنین با یورش به منزل کریم بخش کبدانی فرزند وی به نام مهرالله کبدانی را بازداشت نمودند.

گفتنی است مهرالله کبدانی برادر عمران کبدانی می باشد که هفته گذشته به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از خاران بازداشت و ناپدید شد.

طبق گفته منابع محلی، نیروهای امنیتی پاکستان در جریان یورش به منازل شهروندان بلوچ زنان و کودکان را مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار دادند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین در عملیات جداگانه در شهرستان تربت ایالت بلوچستان دو نوجوان بلوچ به نام های سهیل فرزند رفیق و فیصل فرزند علی محمد را بازداشت و به زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل نمودند.

بر اساس گفته منابع محلی، این نوجوانان به منظور شکار به منطقه شارک رفته بودند که توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بازداشت و ناپدید شدند، به صورتی که هیچ اطلاعاتی از وضعیت آنان و محل بازداشت آنان در دست نیست.

ارسال نظر

 
1