خبر فوری

 
 
چرا با بیان حقیقت و بطلان باطل ،آزادی بیان به بن‌بست می‌رسد؟
کد خبر :1753760972

16:47 1397/08/25


برچسب ها : پاکستان, فیس بک,

چرایی بسته شدن اکانت های گروه شیعه در فیس بک. آیا با شروع و بیان حق و باطل، آزادی بیان به پایان می‌رسد؟ مدیران فیس بک و قدرت های بزرگ از چه بیمناک هستند؟ آیا تحمل بیان حقیقت و فاش کردن راز ابر قدرت ها اینقدر سخت و دشوار است؟


چرایی بسته شدن اکانت های گروه شیعه در فیس بک. آیا با شروع و بیان حق و باطل، آزادی بیان به پایان می‌رسد؟ مدیران فیس بک و قدرت های بزرگ از چه بیمناک هستند؟ آیا تحمل بیان حقیقت و فاش کردن راز ابر قدرت ها اینقدر سخت و دشوار است؟

SK مخفف نام صفحه ای فعال در میان شیعیان پاکستان است. Shiakilling، کشتار شیعه، این پیج با هدف رسوایی ابر قدرت ها همچون آل سعود، رژیم صهیونیستی و غیره و فاش کردن نقشه های غیر انسانی و اسلامی شان شروع به فعالیت کرده بود. هدف اصلی این صفحه شیعه در پاکستان فاش کردن راز ابر قدرت ها بوده است.

این درحالی است که صفحات و اکانت های حمایت کننده از گروه تروریستی و تکفیری همچون: داعش و جبهه النصره همچنان فعال بوده و به فعالیت های خود ادامه می‌دهند. گفتنی است حدود 27 پیج و 40 اکانت مهم و فعال شیعه مرتبط با گروه SK مسدود شده اند. چرا با فاش کردن اسرار و اعمال غیر انسانی دولت های طاغوتی همانند : رژیم صهیونیستی، آمریکا، عربستان سعودی، اکانت ها و پیج ها مسدود و حتی افرادی نیز ربوده می‌شوند؟ این واهمه و هراس از چیست؟ آیا بیان حقایق جزو آزادی بیان و یا آزادی خبرنگاری نمی شود؟ چرا با بلند شدن صدای حق، حکومت های طاغوت در صدد فشار و سرکوب آن صدا بر می آیند؟

اکنون نیز در پاکستان پیج هایی همچون خرم زکی و گل زهرا که فعالیتی علیه گروه تروریستی داعش داشته اند را مسدود کرده اند.

از سیاست های فیس بک می توان به مسدود کردن اکانت هایی اشاره کرد که درحال انتشار نفرت هستند، اما آیا صرف بیان حقیقت نیز انتشار تنفر محسوب می شود؟ پس چرا صفحات شیعه ای که در پاکستان در حال فعالیت و بیان حقیقت بوده اند توسط فیس بک مسدود شده اند؟

از فعالیت های صفحات و اکانت های مسدود شده می توان به موارد ذیل اشاره کرد :
1)فاش کردن جنایات جنگی عربستان سعودی در یمن، رژیم صهیونیستی در فلسطین

2)نوشتن علیه روند در حال جریان نسل کشی شیعیان در پاکستان

3)اظهار کردن رفتارهای نامتعارف و عیاش گونه آل سعود

4)اعتراض به برخی سیاست های ضد شیعی دولت پاکستان

5)خطاب کردن سپاه‌ صحابه و طالبان با کلمه تروریست

6)تلاش برای بازیابی افراد ربوده شده در پاکستان

به نقل از صفحه رسمی SK :
محدودیت در پی اظهار آزادی، بسته شدن اکانت های فعال شیعه در فیس بک، مسدود شدن تمامی اکانت های کارکنان و اعضای SK به جرم بیان حقیقت

قابل ذکر است که صفحات و اکانت های مورد نظر به دلیل بیان کردن حقایقی در رابطه با جنایات جنگی و نسل کشی عربستان سعودی در یمن ، رژیم صهیونیستی در فلسطین و سکوت مرگبار سازمان های مدعی حقوق بشر در پی جنایات قدرت های بزرگ و حمایت آمریکا به طور آشکار از این جنایات و بانیان آنها، مسدود شده اند. لازم به ذکر است که حدود 17 اکانت مدیران SK در فیس بک و 27 صفحه فعال شیعه در فیس بک به دلایل فوق مسدود شده اند.

 

 

ارسال نظر

 
1