خبر فوری

 
 
چاد مائینر: آمریکا علاقه مند به توسعه روابط تجاری با پاکستان است
کد خبر :1469924781

14:59 1398/04/26


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, تجارت, تجارت آزاد, سرمایه گذاری, کراچی,

چاد مائینر رئیس بخش اقتصادی کنسولگری آمریکا طی شرکت در جلسه اتاق بازرگانی و صنایع کراچی گفت: دولت آمریکا به دلیل آنکه کشور پاکستان از بزرگترین کشورهای صادر کننده کالا به ایالات متحده است، علاقمند به افزایش سرمایه گذاری و تجارت میان دو کشور است.


کراچی‌: به گزارش راز نیوز، چاد مائینر رئیس بخش اقتصادی کنسولگری آمریکا طی شرکت در جلسه اتاق بازرگانی و صنایع کراچی گفت: دولت آمریکا به دلیل آنکه کشور پاکستان از بزرگترین کشورهای صادر کننده کالا به ایالات متحده است، علاقمند به افزایش سرمایه گذاری و تجارت میان دو کشور است. وی با توضیح مسائل مربوط به نسخه ارزش و استانداردهای بسته بندی صادرات محصولات پاکستانی به آمریکا ابراز داشت: اگر به طور درست و جدی به این مسائل توجه شود، می تواند موجب افزایش سرمایه گذاری و تجارت بین دو کشور شود. هدف از بازدید تیم بازرگانی کنسولگری آمریکا از اتاق بازرگانی و صنایع کراچی، کسب اطلاعات از وضعیت فعلی اقتصادی پاکستان و بازرگانان KCCI  در موسسات آمریکایی است که علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش های متعدد پاکستان هستند.
همچنین جنید اسماعیل ماکدا رئیس KCCI بر موضوع توافق تجارت آزاد میان پاکستان و آمریکا به منظور توسعه تجارت و سرمایه گذاری دو طرف تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1