خبر فوری

 
پیوستن ۵ تن از نامزدان آزاد پیروز شده در انتخابات گلگیت بلتستان به حزب حاکم تحریک انصاف پاکستان
کد خبر :1117079810

16:39 1399/08/30


برچسب ها : انتخابات, حزب تحریک انصاف, گلگیت بلتستان,

5 تن از نامزدهای آزاد پیروز شده در انتخابات مجلس محلی گلگیت بلتستان در خانه فرمانداری گلگیت به ائتلاف حزب حاکم تحریک انصاف پاکستان درآمدند.


گلگیت بلتستان: به گزارش راز نیوز| ۵ تن از نامزدهای آزاد پیروز شده در انتخابات مجلس محلی گلگیت بلتستان در خانه فرمانداری گلگیت به ائتلاف حزب حاکم تحریک انصاف پاکستان درآمدند.
بر اساس جزئیات منتشر شده، وزیر سلیم نامزد منتخب از حوزه انتخابیه جی بی ای ۹_اسکردو ۳، راجا ناصر نامزد منتخب در حوزه انتخابیه جی بی ای ۱۰_اسکردو ۴، مشتاق حسین نامزد منتخب در حوزه انتخابیه جی بی ای ۲۲_گانچه ۱، عبدالحمید نامزد پیروز در حوزه انتخابیه جی بی ای ۲۳_گانچه ۲ و جاوید منوا نامزد پیروز در حوزه انتخابیه جی بی ای ۵_نگر ۱ پنج نماینده منتخب مجلس محلی گلگیت بلتستان هستند که پس از پیروزی در این انتخابات به حزب تحریک انصاف پاکستان حزب دولت حاکم فدرال پیوستند.
لازم به ذکر است در انتخابات اخیر مجلس محلی منطقه گلگیت بلتستان از میان جمعا ۲۳ حوزه انتخابیه نامزدهای آزاد موفق به کسب آرای لازم در ۷ حوزه انتخابی شده و ۷ کرسی مجلس محلی گلگیت بلتستان را از آن خود کردند.
علاوه بر این حزب حاکم بر دولت فدرال پاکستان نیز توانست در کل تعداد ۹ کرسی مجلس محلی این منطقه را تصاحب کند، اکنون با پیوستن این ۵ نامزد آزاد مجموع کل کرسی های متعلق به حزب تحریک انصاف پاکستان برابر با ۱۴ کرسی می باشد.
مراد سعید وزیر ارتباطات و خدمات پستی دولت فدرال پاکستان در این خصوص اظهار داشت: ما در حال تشکیل دولتی قوی در منطقه گلگیت بلتستان هستیم، حزب تحریک انصاف دو سوم کرسی های مجلس محلی گلگیت بلتستان را در اختیار دارد.
وی با اشاره به کمی و کاستی های موجود در منطقه گلگیت بلتستان گفت: حزب مردم پاکستان و حزب مسلم لیگ(ن) که زمام دولت های پیشین را بر عهده داشتند مهمترین عامل عقب گرد در این منطقه هستند و این مهمترین عامل شکست این دو حزب در انتخابات اخیر است.

ارسال نظر

 
1