خبر فوری

 
پیغام مهم دونالد ترامپ به عمران خان
کد خبر :1766373401

18:42 1398/06/21


برچسب ها : بن سلمان, پاکستان, دونالد ترامپ, عربستان, عمران خان,

امریکا قصد بیرون کردن محمد بن سلمان را دارد چون او در عربستان نقشه های زیادی را کشیده است اعتراف یک خبر نگار


 

 

اسلام آباد : به گزارش راز نیوز به نقل از اردو پواینت خبر نگار معروف هارون الرشید اظهار داشت دونالت ترامپ برای پاکستان با یک خبر نگار پیامی فرستاده است که طبق این پیام آمریکا قصد بیرون کردن محمد بن سلمان از سیاست های عربستان را دارد۔

طبق گفته هارون الرشید خبر نگار پاکستانی این خبر نگاری که پیام دونالد ترامپ را رسانده بود درروز یادبود کشمیر با نخست وزیر دیده شد۔

هارون الرشید اظهار داشت من نمیدانم دقیقا جملات ترامپ چه بوده است ولی میتوانم با وژوق کامل بگویم که از طرف ترامپ به عمران خان پیام رسیده است۔یک خبر خیلی مهم و خطرناک این است که آمریکا قصد ترور بن سلمان را دشت و حمله اخیر توسط آمریکایی ها صورت گرفته بود۔

چون اگر این حمله از جانب کشورهای عربی بود تا حال حتما حمل کنندگان دستگیر می شدند۔یا حد اقل دویست یا سیصد نف مشکوک در این قصیه دستگیر میشدند۔

هارون الرشید افزود دیدار عمران خان با دونالد ترامپ توسط محمد بن سلمان صورت گرفته بود و همچنین این هم گفته میشود که آمریکای ها بسبب افغانستان به عمران خان رسیدند این خیلی زیاد قابل درک می باشد و همچنین طالبان افغانستان نیز مقاومت نشان می دهد ولی امکان دارد که مقاومت افغانستان بخاطر خودشان باشد۔

به همین خاطردوره عمران خان به عربستان سعودی قبل از رفتن به آمریکا قطعی بود و عمران خان بعد از رفتن به عربستان با محمد بن سلمان در باره این موضوع صحبت خواهد کرد۔

نا گفته نماند که احتمال دارد عمران خان قبل از سفر به آمریکا ۱۹ سپتامبر به عربستان سعودی برود و ۲۱ سپتامبر برای شرکت در  اجلاس سازمان ملل به آمریکا خواهد رسید۔

ارسال نظر

 
1