خبر فوری

 
 
پیشنهاد عمران خان به سریلانکا برای همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم
کد خبر :2039697274

14:38 1398/02/04


برچسب ها : رانیل ویکرمسینگه, سریلانکا, عمران خان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با همتای سریلانکایی خود ضمن محکوم نمودن حوادث اخیر تروریستی در نقاط مختلف این کشور با خانواده های قربانیان سریلانکایی اظهار همدردی نمود و پیشنهاد همکاری برای مبارزه با تروریسم را به نخست وزیر سریلانکا داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ARY، عمران خان نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با همتای سریلانکایی خود ضمن محکوم نمودن حوادث اخیر تروریستی در نقاط مختلف این کشور با خانواده های قربانیان سریلانکایی اظهار همدردی نمود و پیشنهاد همکاری برای مبارزه با تروریسم را به نخست وزیر سریلانکا داد.

عمران خان در گفتگو با رانیل ویکرمسینگه نخست وزیر سریلانکا اظهار داشت: پاکستان همواره هدف حملات تروریستی قرار گرفته است و ملت پاکستان نیز از حوادث تروریستی رنج می برند، ما مردم داغ  دیده سریلانکا را درک میکنیم و شریک غمشان در این لحظات دشوار هستیم.

وی افزود: تروریسم هیچگونه مرز و مذهبی ندارد، تروریسم تمام دنیا را تحث تاثیر قرار داده است، پاکستان هرگونه تروریسم را محکوم میکند.

وی در ادامه با پیشنهاد همکاری در خصوص مبارزه با تروریسم به همتای سریلانکای خود گفت: پاکستان به همکاری خود برای پایان دادن به تروریسم ادامه خواهد.

لازم به ذکر است در اثر انفجار بمب در چندین کلیسا و هتل در 8 نقطه مختلف سریلانکا بسیاری از مردم کشته و زخمی شدند و بنابر گزارش رسانه ها آمار تلفات تاکنون به 359 نفر رسیده است و دهها تن دیگر نیز زخمی شدند، پس از این انفجارها وضعیت اضطراری در سراسر کشور سریلانکا اعلام گردیده است.

در حالی که گروه بین المللی تروریستی داعش، مسئولیت این انفجارها را بر عهده گرفته است، دولت سریلانکا مسئولیت این حملات را متوجه حزب ملی توحید سریلانکا دانسته است.

ارسال نظر

 
1