خبر فوری

 
 
پیشنهاد سنگاپور برای کمک در ساخت 5 میلیون خانه در پاکستان
کد خبر :1217547333

22:19 1397/12/07


برچسب ها : پاکستان, سفیر سنگاپور, سنگاپور, عمران خان,

دولت سنگاپور به دولت پاکستان پیشنهاد کمک برای ساختن 5 میلیون خانه را داده است. این پیشنهاد توسط شمشیرزمان سفیر سنگاپور، معاون رئیس گروه تجاری جنوب آسیا و رئیس گروه تجاری خاورمیانه ارائه گردیده است که وی رهبر هئیت 22 نفره سرمایه گذاری و تجارت نیز است.


 

به گزارش راز نیوز، دولت سنگاپور به دولت پاکستان پیشنهاد کمک برای ساختن 5 میلیون خانه را داده است. این پیشنهاد توسط شمشیرزمان سفیر سنگاپور، معاون رئیس گروه تجاری جنوب آسیا و رئیس گروه تجاری خاورمیانه ارائه گردیده است که وی رهبر هئیت 22 نفره سرمایه گذاری و تجارت نیز است.

وی در گفتگو با رهبران تجاری در مجلس فدراسیون اظهار کرد: وضعیت کسب و کار در پاکستان بهبود یافته است. هئیت مدیره باید بر بخش زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارائه خدمات مدیریتی بندر تمرکز کند.

وی در ادامه افزود: سنگاپور در ساخت و برنامه ریزی شهری حامل تجربه زیادی است. همچنین از وعده ساخت 5 میلیون خانه ارزان قیمت توسط عمران خان نخست وزیر پاکستان حمایت می کند.

شمشیر زمان سفیر سنگاپور اظهار کرد: پاکستان توانایی بالایی برای توسعه روابط اقتصادی دوجانه به عنوان ششمین کشور برزگ جهان از لحاظ جمعیت را دارد. سنگاپور می تواند مرکز تامین مالی، خدمات و مهارت برای پاکستان باشد. شرکت های سنگاپور در مورد پیشرفت کشور پاکستان و تصحیح اقتصادی توسط دولت عمران خان خوشحال هستند.

داور خان اچکزئی رئیس فدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع پاکستانی گفت: تفاهم نامه تجارت آزاد پاکستان و سنگاپور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پاکستان دومین کشور اقتصادی در جنوب آسیا به حساب می آید که صادرات محصولات کشاورزی به سنگاپور را دارد.صادرات پاکستان به سنگاپور معادل 68 میلیون دلار و واردات 86.5 میلیون دلار برآورد شده است.

ارسال نظر

 
1