خبر فوری

 
 
پیشنهاد روسیه جهت کمک به راه اندازی مجدد کارخانه استیل پاکستان
کد خبر :1035289024

13:34 1397/11/27


برچسب ها : الکسی ددوف, پاکستان, روسیه, کارخانه استیل,

روسیه جهت بازسازی و راه اندازی مجدد کارخانه استیل پاکستان، پیشنهاد همکاری به دولت پاکستان داد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اردو پوینت، روسیه جهت بازسازی و راه اندازی مجدد کارخانه استیل پاکستان، پیشنهاد همکاری به دولت پاکستان داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، الکسی ددوف سفیر روسیه در پاکستان در این باره اظهار داشت: تصمیم راه اندازی مجدد کارخانه استیل پاکستان، بر عهده دولت اسلام آباد خواهد بود و ما آماده هرگونه همکاری در این زمینه در صورت درخواست دولت پاکستان هستیم و روسیه تمامی همکاری ها و کمک های لازم برای راه اندازی مجدد کارخانه استیل را با دولت پاکستان انجام خواهد داد.

وی افزود: دولت پاکستان باید تصمیم گیرد که قصد راه اندازی مجدد کارخانه استیل را دارد یا به دنبال خصوصی سازی آن است و دولت پاکستان این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشد که راه اندازی مجدد این کارخانه چقدر ضروری خواهد بود.

الکسی ددوف خاطر نشان کرد: حجم تجارت میان پاکستان و روسیه نسبت به سال گذشته میلادی، 30 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: وزارت خانه های دو کشور از جمله وزارت امور خارجه طرفین دارای روابط خوبی با یکدیگر هستند و دیدار اخیر وزرای خارجه دو کشور در جریان سفر شاه محمود قریشی به مسکو بسیار مفید و مثبت بود و در این دیدار در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه در تمام زمینه ها بحث و گفتگو شد.

همچنین اقداماتی در زمینه بازدید هیئت نمایندگان مجالس دو کشور از کشورهای متقابل صورت گرفته است که بیانگر روابط صمیمانه دو کشور است.

وی افزود: روابط دو کشور در زمینه های اقتصادی، مالی و نظامی روز به روز در حال گسترش است اما موضوعاتی از جمله سیستم بانکداری مستقیم وجود دارد که نیازمند رایزنی و گفتگوی مقامات دو کشور است.

همچنین تبادل هیئت های تجاری و صنعتی میان روسیه و پاکستان نیز امری ضروریست، اکنون بسیاری از شرکت های روسی آماده سرمایه گذاری در زمینه های مختلف از جمله انرژی، کشاورزی، پردازش و ماشین آلات جدید کشاورزی در پاکستان هستند.

ارسال نظر

 
1