خبر فوری

 
 
پیشنهاد دولت پاکستان به گروه های مسلح مخالف جهت تسلیم شدن در قبال کمک مالی
کد خبر :1485652720

15:54 1397/11/12


برچسب ها : دولت پاکستان, گروه های آزادی خواه بلوچ,

با تلاش های مشترک دولت و سازمان های اطلاعاتی پاکستان، تعداد وسیعی از افراد مسلح مخالف پاکستان سلاح های خود را زمین نهاده و دست دوستی به سمت دولت دراز نموده اند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، دولت محلی ایالت بلوچستان به گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ پیشنهاد داده است در صورت تسلیم شدن در مقابل دولت و زمین گذاشتن سلاح های خود، از سوی دولت از محل بودجه بلوچستان امن، تامین مالی خواهند شد.

ژنرال ذوالفقار باجوا فرمانده بخش سرتیپ شرق پاکستان روز گذشته در گفتگو با رسانه ها، در مراسم اعطای هدایا به افراد تسلیم شده در مقابل دولت پاکستان در منطقه دیره بگتی، اظهار داشت: با تلاش های مشترک دولت و سازمان های اطلاعاتی پاکستان، تعداد وسیعی از افراد مسلح مخالف پاکستان سلاح های خود را زمین نهاده و دست دوستی به سمت دولت دراز نموده اند.

در این مراسم که مردم محلی دیره بگتی حضور داشتند میان 132 نفر از فرماندهان گروه های آزادی خواه و افراد تحت فرمان این فرماندهان، مبالغی به عنوان حمایت مالی تقسیم گردید.

در این مراسم یاسر بزئی معاون کمیساریای ایالت بلوچستان، محمد جان بگتی، شاه مراد بگتی، میر جمال خان کالپر، غلام نبی بگتی و دیگر مقامات دولت محلی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1