خبر فوری

 
 
پیشنهاد جدید شاه سلمان به نواز شریف، دردسر جدید پاکستان
کد خبر :56015708

16:26 1399/10/15


برچسب ها : آمریکا, اقامت, پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, شاه سلمان, عربستان, عربستان سعودی, قطر, محمد بن سلمان,

شاه سلمان پادشاه عربستان سعودی به نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان پیشنهاد اقامت دائم در عربستان را داد.


 

اسلام آباد: به گزارش رازنیوز | شاه سلمان پادشاه عربستان سعودی پیامی به نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان ارسال کرده است که به عربستان بیاید و با وی ملاقاتی انجام دهد، و اگر نواز شریف بخواهد برای همیشه در عربستان بماند، عربستان از او استقبال خواهد کرد.

این احتمال وجود دارد که نواز شریف به زودی البته نه برای اقامت دائم بلکه برای ادای عمره به عربستان سعودی سفر کند و با توجه به این سفر، دیدار هایی با شاه سلمان و محمد بن سلمان داشته باشد. پیش از سفر نخست وزیر سابق پاکستان به عربستان، افسر ستاد نواز شریف به همراه دوست شخصی حسین نواز، با چند تن از کارکنان خود وارد عربستان سعودی شده است. جایی که آنها مشغول هماهنگی برای اقامت نواز شریف هستند.

نواز شریف در سفر خود به عربستان سعودی در منزل پسرش حسین نواز اقامت خواهد داشت. براساس گزارش ها، وزارت خارجه انگلیس به نواز شریف چراغ سبز نشان داده داده است که حتی در صورت انقضاء گذرنامه و روادید او می تواند به همراه خانواده خود تا پایان دوره درمان در لندن اقامت داشته باشد.

درصورت انقضاء گذرنامه نواز شریف اقامت خود را در لندن حفظ خواهد کرد و  همچنین وی چندین گزینه برای خود دارد، بر اساس خبر های بدست آمده نواز شریف به عنوان آخرین گزینه خود اقامت در آمریکا را در نظر گرفته است اگرچه امکان این نقل مکان بسیار کم است با این وجود شیخ سعید دوست تجاری نواز شریف برای هماهنگی های احتمالی برنامه ریزی کرده است. نواز شریف با رهبران قطری از جمله سیف الرحمن  نیز مذاکراتی داشته است که قطری ها نیز از آمدن نواز شریف به کشور خود استقبال کرده اند.

ارسال نظر

 
1