خبر فوری

 
 
پیشنهاد امارات متحده عربی به پاکستان نسبت به ارتباط ندادن موضوع کشمیر به جهان اسلام
کد خبر :1112784493

11:57 1398/06/14


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, جامو و کشمیر, حامد میر, شاه محمود قریشی, عمران خان, نریندر مودی,

حامد میر روزنامه نگار و تحلیل گر برجسته پاکستانی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه امارات متحده عربی همزمان با سفر هیئت سیاسی عربستان سعودی به پاکستان به نقل از منابع آگاه در دولت اظهار داشت: وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در جریان دیدار با مقامات پاکستانی به آنان پیشنهاد داده است موضوع کشمیر را به جهان اسلام ارتباط ندهند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز حامد میر روزنامه نگار و تحلیل گر برجسته پاکستانی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه امارات متحده عربی همزمان با سفر هیئت سیاسی عربستان سعودی به پاکستان به نقل از منابع آگاه در دولت اظهار داشت: وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در جریان دیدار با مقامات پاکستانی به آنان پیشنهاد داده است موضوع کشمیر را به جهان اسلام ارتباط ندهند.

حامد میر با بیان این خبر افزود: دولت پاکستان و وزیر امور خارجه باید همانند مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان صریحا اعلام نمایند که نخست وزیر هند نه تنها مسلمانان کشمیر را مورد ظلم و جنایت قرار داده بلکه به دنبال تبدیل مسلمانان سرتاسر هند به پیروان مذهب هندو می باشد و آیا این مسئله به جهان اسلام مرتبط می گردد یا خیر؟

وی گفت: امیدوارم وزیر امور خارجه کشورمان، این نکته را به همتای اماراتی خود تفهیم نماید که موضوع کشمیر تنها مسئله مورد اختلاف پاکستان و هند نیست.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که باعث تشکیل سازمان همکاری اسلامی(OIC) شد حمایت از مسلمانان در مقابل هرگونه ظلم و زورگویی دشمنان بوده و اکنون که مردم کشمیر تحت ظلم دولت جنایت کار هند قرار دارند باید همگی برای دفاع از مردم کشمیر به فریاد بپردازیم.

ارسال نظر

 
1