خبر فوری

 
 
پیشاور: شهادت دو شهروند شیعه در تیراندازی عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری
کد خبر :312297075

13:12 1399/06/25


برچسب ها : اهل سنت و الجماعت, ترور, شیعیان پاکستان, گروه تروریستی سپاه صحابه, گروه تکفیری, کوهات,

دو شهروند شیعه از اهالی ابراهیم زئی در تیراندازی عناصر وابسته به گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) به شهادت رسیدند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| دو شهروند شیعه از اهالی ابراهیم زئی در تیراندازی عناصر وابسته به گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) به شهادت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست های وابسته به اهل سنت و الجماعت(سپاه صحابه اسبق) در اقدامی خونین دو شهروند شیعه را در میدان پیشاور در شهر کوهات به رگبار بستند.

در اثر این اقدام وحشیانه تروریستی 2 شهروند شیعه به نام سید ارتضی و سید حسن جان از اهالی منطقه ابراهیم زئی از توابع شهرستان هنگو به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است روند ترور شیعیان پاکستان و حمله به دسته های عزاداری و تجمعات مذهبی در نقاط مختلف این کشور بار دیگر شدت گرفته است و طی دو هفته اخیر تعداد قابل توجهی از شیعیان مظلوم این کشور توسط عناصر وابسته به کشورهای تروریست پرور حاشیه خلیج فارس به شهادت رسیده اند.

عناصر وابسته به گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه همچنین با هجوم به دسته های عزاداری در نقاط مختلف پاکستان چندین تن از عزاداران را زخمی کردند، این تروریست ها که از حمایت نامحسوس دستگاه های امنیتی و حکومتی پاکستان برخوردارند در تلاش هستند تا با دامن زدن به اختلافات میان شیعه و سنی میدان و خیابان شهرهای پاکستان را به صحنه آشوب و درگیری فرقه ای تبدیل نمایند.

ارسال نظر

 
1