خبر فوری

 
 
پیدا شدن دو جسد از کویته و چاغی و ربوده شدن یکی از جوانان بلوچ از قلات بلوچستان
کد خبر :480986234

20:25 1398/03/12


برچسب ها : ارتش, بلوچستان, پاکستان,

دو جسد با وضعیتی شکنجه شده از مناطقی از شهر های کویته و چاغی کشف شدند و یکی از افراد بلوچ نیز از منطقه قلات توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده است.


بلوچستان: به گزارش رازنیوز، دو جسد با وضعیتی شکنجه شده از مناطقی از شهر های کویته و چاغی کشف شدند. یکی از جسد ها که مربوط به جوان 25 ساله ای است که تاکنون هویتش شناسایی نشده است، از محله کلانتری شالکوت کلی خلی در حالی پیدا شده است که نشانه هایی از گلوله بر جسم وی وجود دارند. جسد را به طور فوری برای شناسایی به پزشکی قانونی ارسال کردند. از طرفی جسد شخصی به نام محمد اعظم حسنی از منطقه دالبندین نیز پیدا شده است، گفته می‌شود وی دو ماه قبل ربوده شده بود و شکایت نامه ربودن وی علیه چندتن از اعضای فامیل او درج شده است.

قابل ذکر است ماجد مینگل فرزند داد محمد که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود نیز همچون دیگر افراد ناپدید شده و خبری از وی دراختیار خانواده او نیست. به گفته منابع محلی، این امری طبیعی است که افراد پس از دستگیر شدن توسط نیروهای ارتش پاکستان از بلوچستان به طور ناشناخته ای ناپدید شده و پس از مدتی یا جسد آنها در وضعیتی شکنجه شده از بیابان‌ها کشف می‌شود و یا هم پس از مدتی کوتاه یا بلند آزاد می شوند.

ارسال نظر

 
1