خبر فوری

 
 
پیام تسلیت وزیر امور خارجه پاکستان به دولت و ملت اندونزی
کد خبر :72528751

12:00 1399/10/21


برچسب ها : اسلام آباد, پنجاب, پیام تسلیت, دولت اندونزی, رئیس اجرایی شرکت هوایی PIA, سانحه هوایی اندونزی, سقوط, شاه محمود قریشی, مفقود شدن, هواپیمای بویینگ 737, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اظهار تاسف از سانحه هوایی در جاکارتا گفت: ما به بازماندگان جانباختگان این سانحه و دولت و مردم اندونزی تسلیت می گوییم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اظهار تاسف از سانحه هوایی در جاکارتا گفت: ما به بازماندگان جانباختگان این سانحه و دولت و مردم اندونزی تسلیت می گوییم.

رئیس اجرائی شرکت هوایی PIA نیز از وقوع این سانحه هوایی ابراز تاسف کرد. وی گفت: در هر جایی اگر یک سانحه هوایی رخ دهد، موجب غم و اندوه می شود. ما در غم برادران اندونزیایی خود شریک هستیم.

لازم به ذکر است که یک هواپیمای مسافربری اندونزی مفقود شده است. مقامات گارد ساحلی از احتمال سقوط هواپیما در اقیانوس گفتند و نیروهای امدادی در اقیانوس اجساد و اعضای بدن چند نفر را درحالی که بر روی آب شناور بودند، مشاهده کردند.

بر اساس گزارش ها، ارتباط هواپیمای بویینگ 737 پس از رسیدن به ارتفاع 1 هزار پا با برج مراقبت قطع شد. این هواپیما که از جاکارتا عازم مونتی یانک بود با 62 مسافر در اقیانوس مفقود شده است.

ارسال نظر

 
1