خبر فوری

 
پیام تسلیت زرداری به مناسبت شهادت رئیسی: جهان اسلام رهبر بزرگی را از دست داد
کد خبر :542029519

11:13 1403/02/31


برچسب ها : آصف علی زرداری, ابراهیم رئیسی, پاکستان و ایران, پیام تسلیت, تسلیت, دکتر حسین امیرعبداللهیان, رئیس جمهور ایران, رئیس جمهور پاکستان, وزیر امور خارجه ایران,

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان با نهیت ابراز تأسف و تأثر، شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سانحه بالگرد را تسلیت گفت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان با نهیت ابراز تأسف و تأثر نسبت به شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سانحه بالگرد، گفت: رئیس جمهور ابراهیم رئیسی حامی بزرگ وحدت امت اسلامی بود، جهان اسلام رهبر بزرگی را از دست داد.

آصف علی زرداری رئیس جمهور در پیام تسلیت خود شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر جان باختگان این سانحه را از صمیم قلب تسلیت گفت.

وی ضمن قدردانی از خدمات سید ابراهیم رئیسی برای امت اسلامی، گفت: رئیس‌جمهور ایران درد مسلمانان در سطح جهان از جمله مردم فلسطین و کشمیر را از صمیم قلب خود درک می کرد، امروز پاکستان در غم از دست دادن یک دوست بزرگ سوگوار است.

وی افزود: ماه گذشته افتخار میزبانی او را در پاکستان داشتم و طی گفتگویی که در میان ما صورت گرفت، او را متعهد به تقویت روابط دوجانبه دیدم و ایشان همیشه برای پاکستان و مردم آن جایگاه ویژه ای قائل بود، درگذشت رئیس جمهور ایران نه تنها برای این کشور بلکه برای کل امت اسلامی ضایعه بزرگی است.

زرداری بیان کرد: از سید ابراهیم رئیسی در ایران، پاکستان و جهان اسلام به عنوان شخصیتی در راستای ارتقای روابط با کشورهای منطقه و اسلامی یاد می شود.

وی همچنین در پایان پیام تسلیت خود اظهار داشت: خداوند روح ایشان را در آرامش و به خانواده محترم ایشان و ملت ایران در این ساعت ضایعه جبران ناپذیر صبر و شکیبایی عنایت فرماید.

ارسال نظر

 
1