خبر فوری

 
 
پلیس حد اقل در باره زنده بودن یا مردن افراد ربوده شده اطلاع دهد : دادگاه عالی سند
کد خبر :1129168564

21:10 1397/06/19


برچسب ها : افراد ربوده شده, پلیس, دادگاه, دادگاه عالی, سازمان اطلاعات پاکستان, شیعه, نعمت الله,

با صدارت دادستان عالی ایالت سند جسله برسی پرونده افراد ربوده شده برگزار شداین جلسه برای بازیابی افراد ربوده شده دادرسی شد


 

پلیس حد اقل در  باره زنده بودن یا مردن افراد ربوده شده اطلاع دهد : دادگاه عالی سند

 

به گزارش راز نیوز به نقل از ایکسپریس نیوز کراچی دادستان عالی دادگاه سند نعمت الله پهلپهوتو از پلیس ایالت سند استفسار کرد که پلیس حد اقل در باره زنده بودن یا مردن افراد ربوده شده خبردهد تا برای خانواده های این افراد تسلیٰ بخش باشد۔

 

با صدارت دادستان عالی ایالت سند جسله برسی پرونده افراد ربوده شده بررسی شداین جلسه برای  بازیابی افراد ربوده شده دادرسی شد ۔ دادگاه ابراز نگرانی در مورد عملکرد ضعیف پلیس را نشان داد و گزارش پیشرفت این پرونده را  نامناسب اعلام کرد دادگاه از معاون کل دادستان پاکستان و اداره پلیس گزارش پیشرفت این پرونده را خواستار شد۔

 

دادستان عالی سند نعمت الله پهلپهوتو با گفتگو با پلیس خواست که پلیس حد اقل در باره زنده بودن یا مردن این افراد ربوده شده خبر دهند تا برای خانواده های این افراد تسلیٰ شود۔ هر دفعه گزارش قبلی را ارائه میدهند در دفعات بعدی میخواهم که گزارش جدید از این پرونده ارائه شود۔ مسؤلین پولیس باید در باره خانواده های این افراد فکر کنند که این خانواده ها  در چه وضعیتی زندگی خودشان را بدون عزیزشان سپری میکنند۔

دوران بررسی این پرونده خانواده های این افراد با اشک ناله و آه بکا خواستار بازیابی عزیزانشان بودند مادری که اسم فرزند خود را محمد شریف بیان میکرد اظهار داشت که فرزند او را شعیب شوتر دستگیر کرده است همچنین زنی دیگر با آه ناله اظهار داشت که شوهر او بیش از ۴ سال است که از او خبری ندارد نیروهای امنیتی همسرش را از خانه او ربوده اند۔

همچنین مادر جنید با اشک های خود اظهار داشت که نیروهای رینجرز پاکستان فرزند او را از خانه او دستگیر کردند و بیش از ۳ سال این مادر زجر دوری از فرزند خود را می چشد۔

ناگفته نماند که بیش از صدها افراد شیعه و اقلیت های مذهبی توسط پلیس و سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده اند و هیچ خبری در باره این افراد به خانواده های این افراد ربوده شده داده نشده است ۔

ارسال نظر

 
1