خبر فوری

 
پنجگور: درخواست مبلغ 2 میلیون روپیه توسط ارتش پاکستان برای آزادی فرد ناپدید شده
کد خبر :261770672

14:09 1399/03/05


برچسب ها : MI, ارتش پاکستان, پنجگور, سازمان اطلاعات ارتش پاکستان, شهروندان بلوچ,

ارتش پاکستان به منظور آزادی یک شهروند ربوده شده بلوچ مبلغ 2 میلیون روپیه را از خانواده وی درخواست نموده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش پاکستان به منظور آزادی یک شهروند ربوده شده بلوچ مبلغ 2 میلیون روپیه را از خانواده وی درخواست نموده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک شهروند بلوچ به نام ذاکر فرزند محمد عصا هشت ماه پیش طی عملیات مشترک ماموران سرویس های اطلاعاتی و نیروهای ارتش پاکستان از بازار پنجگور ایالت بلوچستان ربوده شد.

طبق گفته منابع محلی، ذاکر از اهالی شهر سرکان ایالت بلوچستان در زمینه واردات سوخت از مرز ایران به عنوان یک راننده خودرو در پنجگور و مناطق مرزی فعالیت داشت.

خانواده ذاکر پس از ربوده شدن وی چندین مرتبه برای آزادی وی در پنجگور از طریق نهادهای مختلف امنیتی و قضایی تلاش نمودند و پس از تلاش های مکرر بالاخره دریافت نمودند ذاکر در بند سازمان اطلاعات ارتش پاکستان(MI) به سر می برد و سازمان اطلاعات ارتش پاکستان برای آزادی وی مبلغ 2 میلیون روپیه را از خانواده وی درخواست کرده است.

خانواده این شهروند بلوچ در این باره می گویند ما بارها به نهادهای امنیتی این موضوع را اعلام نموده ایم که خانواده ما توان مالی پرداخت 2 میلیون روپیه را ندارد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز سازمان های اطلاعاتی پاکستان برای آزادی شهروندان ربوده شده مبالغ هنگفتی درخواست نموده اند.

ارسال نظر

 
1