خبر فوری

 
 
پنجگور: آزادی یک نفر و ربوده شدن دو تن دیگر به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1581628767

11:21 1399/09/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, پنجگور, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

همزمان با آزادی یک شهروند بلوچ از اهالی منطقه پنجگور بلوچستان، دو تن دیگر از اهالی این منطقه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| همزمان با آزادی یک شهروند بلوچ از اهالی منطقه پنجگور بلوچستان، دو تن دیگر از اهالی این منطقه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد طارق قمبرانی فرزند محمد عالم قمبرانی و محبوب علی چنال فرزند بابل روز گذشته به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شدند.

طبق گفته اعضای خانواده این دو جوان بلوچ، محمد طارق و محبوب علی حوالی عصر روز گذشته از بازار نال پنجگور به صورت اسرار آمیز ناپدید شده اند.

همچنین طبق گفته منابع آگاه محلی یک دانشجوی نوجوان بلوچ به نام ثناء بلوچ که 11 آبان ماه سال جاری توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان از پنجگور بازداشت شده بود پس از تحمل بیش از یک ماه اسارت در زندان های مخوف سازمان های اطلاعاتی روز گذشته آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1