خبر فوری

 
 
پناهنده شدن 46 نظامی مرزبان افغان به خاک پاکستان در منطقه مرزی چترال
کد خبر :1283542101

13:53 1400/05/04


برچسب ها : ارتش افغانستان, ارتش پاکستان, بخش روابط عمومی ارتش پاکستان, چترال, طالبان افغانستان, مرز پاکستان و افغانستان, نیروهای مرزبانی افغانستان,

ارتش پاکستان از پناه دادن به 46 نظامی مرزبان افغان از جمله 5 فرمانده در منطقه مرزی چترال واقع در ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| ارتش پاکستان از پناه دادن به 46 نظامی مرزبان افغان از جمله 5 فرمانده در منطقه مرزی چترال واقع در ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای در این خصوص خبر داد: به دنبال درخواست فرماندهان محلی نیروهای مرزبانی افغان برای ورود به خاک پاکستان، با موافقت فرماندهان مرزبانی پاکستان 46 تن از نیروهای مرزبانی افغان شامل پلیس مرزی این کشور به همراه 5 فرمانده در خاک پاکستان پناه داده شدند.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، غذا و کمک های پزشکی و درمانی در اختیار پناهندگان افغان قرار داده شد و ارتش پاکستان در حال رایزنی با مقامات کابل برای تصمیم گیری در خصوص این نیروها می باشد، نیروهای افغان پس از طی مراحل قانونی و اقدامات لازم به دولت کابل تحویل داده خواهند شد.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، پیش از این نیز در تاریخ 10 تیر ماه جاری تعداد 35 تن از نیروهای افغان به خاک پاکستان پناه آورده بودند.

ارسال نظر

 
1