خبر فوری

 
 
پلیس پاکستان : رهبران جنبش حفاظت از پشتون در معرض خطر حمله تروریستی قرار دارند
کد خبر :1569866030

03:24 1398/03/03


برچسب ها : جنبش حفاظت پشتون,

پلیس ایالت خیبر پختون خواه اعلام نمود رهبران جنبش حفاظت از پشتون در معرض خطر حمله تروریستی قرار دارند و تروریست ها می توانند به رهبران جنبش حفاظت از پشتون صدمه جدی وارد نمایند.


 

واشنگتن : به گزارش راز نیوز ، معاون اداره پلیس دیره اسماعیل خان در بیانیه ای به رهبران جنبش حفاظت از پشتون هشدار داد احتمال آن که تروریست های افغانستان رهبران جنبش حفاظت از پشتون را هدف قرار دهند وجود دارد.

طبق اطلاعات به دست آمده : به چند تن از رهبران جنبش حفاظت از پشتون به نام های علی وزیر، مولوی قاضی طاهر ، حیات پرهغال و شیر الله گفته شده است حدالامکان از سفر های غیر ضروری  پرهیز نمایند و اطلاعات مربوط به نحوه سفر خود را با کسی در میان نگذارند و همچنین از حضور در مکان های عمومی به شدت بپرهیزند و برای محافظت از محل سکونت خود از محافظان شخصی استفاده کنند.

سلیم ریاض رئیس پلیس منطقه دیره اسماعیل خان در مصاحبه ی خبری خود در روز چهارشنبه خاطرنشان کرد : سازمان های اجرای قانون آماده مراقبت از رهبران جنبش حفاظت از پشتون می باشند.

علی وزیر گفت : از ما خواسته شده است که ما برای رهبران این جنبش محافظ و نگهبان تهیه نماییم اما مخارج لازم را متحمل نخواهند شد.

وی در ادامه افزود : اگر تروریستها آسیبی به ما برسانند، سازمان های دولتی مسئول آن خواهند بود.

ارسال نظر

 
1