خبر فوری

 
 
پلیس جامون و کشمیر: جیش محمد در حمله روز گذشته نقش دارد
کد خبر :40941146

15:14 1399/05/25


برچسب ها : پلیس هند, سرینگر,

دلباغ سینگ رئیس پلیس جمون و کشمیر در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: براساس تحقیقات ابتدایی انجام شده، مشخص شد که جیش محمد در حمله روز گذشته به نیروی پلیس در نوگام از سرینگر دست داشته است.


هند: به گزارش راز نیوز| دلباغ سینگ رئیس پلیس جمون و کشمیر در گفتگو با اصحاب رسانه حین مراسم تدفین فیاض احمد و اشفاق ایوب دو نیروی پلیس کشته شده طی حمله عناصر مهاجم در نوگام از سرینگر، گفت: براساس تحقیقات ابتدایی انجام شده، مشخص شد که جیش محمد در این حمله دست داشته است. عملیات جستجوی عناصر آغاز شده و به زودی متهمین دستگیر و مجازات خواهند شد. متاسفانه عناصر شبه نظامی به گروه مشترک پلیس و نیروی اس اس بی حمله کردند که منجر به کشته شدن 2 نیروی پلیس و زخمی شدن یک تن شد که نیروی زخمی تحت معالجه دربیمارستان است.

وی با بیان اینکه چنین حوادثی همزمان با بهبودی وضعیت در کشمیر ظاهر می شوند، گفت: کشور همسایه ما خواهان برپایی امنیت نیست و این دلیل بروز چنین حوادثی و پیش آمدن وضعیت نا امنی می شود. به زودی عملیات هایی تحت مبارزه با شبه نظامیان آغاز خواهند شد.

رئیس پلیس در ادامه گفتگوی خود با روزنامه نگاران، گفت: علاوه بر افزایش نیرو های امنیتی، آنها را به بروز ترین سلاح ها به منظور برقراری امنیت تجهیز خواهیم نمود و همچنین به تیم های گشتی، پهپاد نیز ارائه خواهد شد.  

ارسال نظر

 
1