خبر فوری

 
 
پشت پرده به قتل رسیدن ارشاد / کشته و یا شهید !
کد خبر :1233731817

19:38 1397/07/15


برچسب ها : پاکستان,

لازم به ذکر است که خبر مذکوره در خبرگزاری ها با عنوان به شهادت رسیدن یکی از شیعیان پاکستان منتشر شده است، اما این درحالی است که ارشاد با عنوان غيرت و به دلیل داشتن روابط با دختری به قتل رسیده است.


کراچی : براساس گزارشات پلیس منطقه اقبال / شهر کراچی ،در اثر تیراندازی در تاریخ 4 اکتوبر در شهر کراچی، یکی از شهروندان کشته شد.

گفتنی است که پس از تحقیقات ابتدایی پلیس در این زمینه، گفته شده است که نام مقتول ارشاد بوده و وی متعلق به شهر پاراچنار / ایالت خیبر پختون خوا است.

طبق گفته پلیس، وی زمانی هدف ضرب گلوله قرار گرفت که نیمه های شب درحال رانندگی به سوی مقصد بوده است. طبق اظهارات پلیس، مقتول (ارشاد ) هدف ضرب 5 گلوله قرار گرفته بود.

براساس گزارشات مقامات پلیس، ارشاد به دلیل روابطی که با دختری در شهر پاراچنار داشته، کشته شده است. گفته شده است که این دختر چندی پیش در شهر پاراچنار به قتل رسیده بود که پس از آن ارشاد از ترس به شهر کراچی پناه آورد و درآنجا سکونت اختیار کرد.

طبق اظهارات ارائه شده از جانب برادر دختر به پلیس، ارشاد به دلیل رابطه اش با خواهر وی توسط قبیله آنها کشته شده است.

لازم به ذکر است که این خبر در خبرگزاری ها با عنوان به شهادت رسیدن یکی از شیعیان منتشر شده است، اما این درحالی است که ارشاد با عنوان غيرت و به دلیل داشتن روابط با دختری به قتل رسیده است.

ارسال نظر

 
1