خبر فوری

 
پرویز مشرف : باید پاسخ فوری به تجاوز هند داده شود
کد خبر :225882647

17:41 1397/12/07


برچسب ها : پاکستان, هند,

پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان طی واکنش به حمله هند به پاکستان گفت : نیروهای ارتش ما قطعا پاسخ کوبنده ای را به دشمن خواهند داد


 

به گزارش راز نیوز، پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان طی واکنش به حمله هند به پاکستان گفت : نیروهای ارتش ما قطعا پاسخ کوبنده ای را به دشمن خواهند داد، نیروهای پاکستان در همه حال آماده دفاع هستند.
وی از گول زدن ملت هند توسط مودی گفت و ابراز داشت هر موقع هند نزدیک به زمان انتخابات می شود، شروع به دادن بیانیه های ضد پاکستان می کند. آنها در همه حال درصدد حمله به پاکستان و هدف قرار دادن آن هستند.
وی از شکست احتمالی حزب بی جی بی هند خبر داد و گفت : مودی در انتخابات 5 ایالت هند شکست خورده است.

پرویز مشرف ابراز داشت : درصورتی که آنها در نقطه صفر مرزی می توانند به ما خسارت وارد کنند، ما نیز توانایی وارد کردن خسارت به دشمن را داریم. باید برنامه ریزی کنیم که در چه منطقه ای می توانیم هند را هدف قرار دهیم. ما باید با آمادگی کامل به تجاوز هند پاسخ دهیم.

واکنش سریع و به جای ما به هند به سود ما خواهد بود. رئیس جمهور پیشین پاکستان با ابراز خرسندی از آمادگی پاسخ نیروهای هوایی به دشمن در کمترین زمان ، خاطر نشان کرد ، نیروهای ما در منطقه ای برای واکنش سریع به خطرات باید آماده باشند، درصورتی که هند حمله می کند، آن نیروی واکنش سریع نیز به هند پاسخ دهد. هند هم اکنون به دلیل تنهایی خود، دست به چنین اقداماتی می زند. درحالی که هند خود حمله پلوامه را طراحی و اجرایی کرده اما با این وجود نیز پاکستان را متهم کرده است. وی خاطر نشان کرد که هند با استفاده از نفوذ و تاثیر خود در جهان درحال انجام توطئه هایی علیه پاکستان است، پاکستان نیز باید در این رابطه از کشورهای دوست خود استفاده کند.

ارسال نظر

 
1