خبر فوری

 
پرونده تجاوز به خانم و درخواست طاهر محمود اشرفی برای اعمال مجازات اسلامی
کد خبر :1351765560

18:53 1399/06/22


برچسب ها : پنجاب, تجاوز, رئیس شورای علمای پاکستان, طاهر محمود اشرفی, لاهور,

حافظ طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان در بیانی با اشاره به پرونده تجاوز دسته جمعی گروهی از راهزنان به خانمی در بزگراه لاهور گفت: مجرمان باید طبق قانون اسلامی با سنگسار و شلاق مجازات شوند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حافظ طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان در بیانی با اشاره به پرونده تجاوز دسته جمعی گروهی از راهزنان به خانمی در بزگراه لاهور مقابل چشمان فرزندانش در منطقه گجر پوره و سرقت اموال قیمتی، گفت: دادگاه با استناد به پاسخ آزمایش دی ان ای می تواند رای دهد. وی افزود محاکمه پرونده هایی مانند فاجعه بزگراه لاهور باید ظرف 48 ساعت تکمیل و مجرمان طبق قانون اسلامی با سنگسار و شلاق مجازات شوند. طاهر اشرفی در ادامه بیانیه خود با کنایه گفت که اگر مدعیان برپایی حکومتی به سبک مدینه مجازات اسلامی را در کشور اعمال کنند، جرایم پایان خواهند یافت. سیستم قانونی و عدالت ما نیز نیازمند اصلاحات است، افسران تحقیقاتی پلیس به نحوی پرونده را تشکیل می دهند تا متهمان با عزت از دادگاه ها تبرئه شوند. همچنین متهمان این موضوع را نیز در ذهن خود دارند که می توانند پلیس را بخرند، یک وکیل خوب می گیریم و نجات پیدا می کنیم و پس از آزادی آنها بیشتر تشویق به انجام جرائم می شوند.

رئیس شورای عالمای پاکستان با تاکید بر انجام اصلاحات در سیستم تحقیقاتی و دادگاه ها، اظهار داشت که با اعمال مجازات اسلامی در کشور، تکمیل سریع پرونده و صدور رای، مجرمان باید در انظار عمومی مجازات شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند. اقدامات تجاوز به زنان و دختران کودک نتیجه دوری از دین است.

ارسال نظر

 
1