خبر فوری

 
پرواز مشکوک هواپیمای مقامات نظامی پاکستان به عمان هم زمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی
کد خبر :223916934

16:06 1399/09/04


برچسب ها : اردن, اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, رژیم صهیونیستی, ژنرال قمر جاوید باجوا, سوریه, عمان, فرمانده ارتش پاکستان, نخست وزیر اسرائیل, نخست وزیر رژیم صهیونیستی,

برخی منابع از سفر مشکوک هواپیمای خصوصی متعلق به مقامات ارشد نظامی ارتش پاکستان به شماره PA-9834 به عمان همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی خبر داده اند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| برخی منابع از سفر مشکوک هواپیمای خصوصی متعلق به مقامات ارشد نظامی ارتش پاکستان به شماره PA-9834 به عمان همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی خبر داده و می گویند: این هواپیما که توسط مقامات ارشد نظامی ارتش پاکستان مورد استفاده قرار می گیرد به مدت دو روز در عمان اردن بود و پس از پایان دیدار مهم نخست وزیر و رئیس موساد رژیم صهیونیستی به پاکستان بازگشت. این سفر سوالات متعددی را ایجاد کرده است از جمله آنکه چه کسی در این پرواز در این بازه زمانی مهم سفر کرده است و این هواپیمای لوکس برای چه به این مناطق سفر کرده بود. برخی از ژنرال های مقتدر پاکستانی بدون به دست آوردن اعتماد پارلمان و سنای پاکستان، درحال اتخاذ چه نوع تصمیماتی هستند؟

ناگفته نماند پس از حادثه هواپیمای C130 ژنرال ضیاء الحق فرمانده اسبق ارتش پاکستان، ژنرال های پاکستانی از هواپیمای لوکس ساخت شرکت کانادایی برای سفر های خود استفاده می کنند.

گفتنی است ترند مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی (#StopNormalizingIsrael) هم اکنون درحال فعالیت است.

 

 

بخوانید: شرح پرواز هواپیمای رژیم صهیونیستی از تل آویو به اسلام آباد

                 تایمز آف اسرائیل : پرواز هواپیمای اسرائیل به پاکستان

 

ارسال نظر

 
1