خبر فوری

 
 
پرواز فرمانده نیروی هوایی پاکستان با هواپیمای ساخت چین حین رزمایش مشترک نظامی
کد خبر :728545479

16:29 1399/10/02


برچسب ها : پاکستان و چین, تمرینات نظامی, رزمایش مشترک, فرمانده نیروی هوایی پاکستان, مارشال مجاهد انور خان, نیروی هوایی پاکستان, نیروی هوایی چین,

مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی پاکستان با حضور در محل برگزاری رزمایش مشترک نیروهای هوایی پاکستان و چین، ضمن پرواز با هواپیمای J10 ساخت چین حین رزمایش، توانایی نیروهای دو کشور شرکت کننده در تمرینات نظامی را مورد ستایش قرار داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی پاکستان با حضور در محل برگزاری رزمایش مشترک نیروهای هوایی پاکستان و چین، ضمن پرواز با هواپیمای J10 ساخت چین حین رزمایش، طی گفتگو با نیروهای شرکت کننده، با ستودن توانایی های نظامی و جنگی، فناوری هواپیمایی نظامی را یکی از مولفه های مهم نیازهای مدرن نظامی عنوان کرد و افزود: این تمرینات مشترک باعث گسترش همکاری های دوجانبه می شود و رزمایش روابط حرفه ای موجود بین دو نیروی هوایی را بیشتر تقویت می کند. وی در ادامه قابلیت های فوق العاده هوانوردی نظامی خلبانان چینی را بازتاب آموزش پیشرفته جدید عنوان کرد و گفت: برای پیشرفت در زمینه هواپیمایی نظامی در دوران مدرن، نه تنها کسب مهارت در فن آوری بلکه استفاده از این مهارت هم در استراتژی جنگ و هم تاکتیک ها ضروری است.   

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، رزمایش های مشترک منجر به استفاده از تجربیات یکدیگرمی شود. پیش از این نیز ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان از این رزمایش های مشترک نیروی هوایی دو کشور بازدید کرده بود.

ارسال نظر

 
1