خبر فوری

 
 
پرداخت مرحله سوم کمک 3 میلیارد دلاری عربستان سعودی به پاکستان
کد خبر :1752675616

11:38 1397/11/05


برچسب ها : عربستان سعودی,

دولت عربستان در ادامه کمک های مالی خود به پاکستان، مبلغ 1 میلیارد دلار دیگر را تحت برنامه کمک 3 میلیاردی را به پاکستان اعطا کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، دولت عربستان در ادامه کمک های مالی خود به پاکستان، مبلغ 1 میلیارد دلار دیگر را تحت برنامه کمک 3 میلیاردی را به پاکستان اعطا کرد.

در جریان سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان در سال گذشته میلادی به عربستان سعودی، دولت ریاض مبلغ 12 میلیارد دلار را تحت عنوان بسته کمک اقتصادی به پاکستان اختصاص داد که طبق این برنامه، عربستان باید مبلغ 3 میلیارد دلار را به حساب دولت پاکستان انتقال دهد.

مرحله نخست از این بسته 3 میلیارد دلاری در تاریخ 28 آبان ماه سال جاری و مرحله دوم نیز در تاریخ 23 آذر به حساب دولت پاکستان انتقال داده شد.

طبق گفته سخنگوی بانک مرکزی پاکستان، عربستان سعودی مبلغ یک میلیارد دلار  طی آخرین مرحله از بسته 3 میلیارد دلاری را به حساب دولت پاکستان واریز نموده است و بسته کمک 3 میلیارد دلاری عربستان سعودی به پاکستان تکمیل گردید.

بر اساس گفته های سخنگوی بانک مرکزی، با واریز این مبلغ به حساب دولت پاکستان، میزان ذخایر ارزی پاکستان به بیش از 15 میلیارد و 250 میلیون دلار رسیده است.

لازم بذکر است روز گذشته نیز، نخستین مرحله از کمک 3 میلیارد دلاری امارات متحده عربی به پاکستان ارائه گردید.

ارسال نظر

 
1