خبر فوری

 
 
پذیرفتن مسئولیت حمله به ارتش پاکستان و جوخه مرگ توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :195054583

14:43 1400/06/11


برچسب ها : پاسگاه ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, هوشاپ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به یک پاسگاه نظامی در منطقه مشکی و حمله به یکی از نیروهای گروه جوخه مرگ در منطقه هوشاپ را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به یک پاسگاه نظامی در منطقه مشکی و حمله به یکی از نیروهای گروه جوخه مرگ در منطقه هوشاپ را بر عهده گرفت.

وی با انتشار بیانیه ای گفت: در شامگاه سه شنبه، شبه نظامیان ما توسط راکت و سلاح های سنگین عملیاتی علیه پاسگاه نظامی ارتش پاکستان در منطقه گجلی واقع در مشکی انجام داده و خسارت های جانی و مالی زیادی به ارتش پاکستان وارد کردند.

وی ادامه داد: شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان طی این حمله غفور فرزند گنگزار یکی از اعضای مهم جوخه مرگ که به سمت معاون لاتو سعید فرمانده منطقه هوشاب جوخه مرگ بوده را مورد هدف قرار داده و بلافاصله پس از این حمله، ارتش پاکستان وی را برای معالجه به بیمارستان استان کیچ و بعد کراچی منتقل کرد.

وی افزود: غفور در جاسوسی، ربودن و کشتن افراد بلوچ در داخل و اطراف منطقه هوشاب با ارتش پاکستان همکاری ویژه ای داشته است.

گهرام بلوچ در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که ازاهداف ارتش پاکستان در نسل کشی افراد بلوچ و جنایات جنگی حمایت می کنند، مانند ارتش پاکستان مجازات خواهند شد و بایستی ملت بلوچ از حمایت نیروهای اشغالگر پاکستان خودداری کند.

ارسال نظر

 
1