خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت حمله به سفارت پاکستان توسط گروهک تروریستی داعش
کد خبر :2036709802

15:10 1401/09/13


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, تروریست های داعش, داعش خراسان, داعش در افغانستان, سفارت پاکستان,

گروهک تروریستی داعش خراسان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان و محافظان او در کابل پایتخت افغانستان را بر عهده گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | گروهک تروریستی داعش خراسان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان و محافظان او در کابل پایتخت افغانستان را بر عهده گرفت.

لازم به ذکر است روز جمعه 11 آذرماه (2 دسامبر) ساختمان سفارت پاکستان در کابل با هدف حمله به عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان، مورد حمله عناصر تروریستی داعش قرار گرفت که در نهایت سفیر پاکستان جان سلام به در برد اما یکی از ماموران حفاظتی سفارت بر اثر تیراندازی بشدت مچروح گردید و راهی بیمارستان شد.

سخنگوی پولیس کابل در پی این حمله تروریستی بیان کرد: یک مظنون به همراه کشف دو قیضه اسلحه در نزدیکی محل جنایت دستگیر و بازداشت گردید.

پیرو پذیرش مسئولیت حمله به سفارت پاکستان توسط گروه تروریستی داعش، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در اسلام آباد طی انتشار بیانیه ای گفت: مقامات پاکستان و افغانستان با کمک یکدیگر در حال راستی آزمایی بیانیه صادر شده از سوی گروهک تروریستی داعش می باشند.

وی افزود: ریشه کنی بلای تروریسم مستلزم به کارگیری تمام انرژی های جمعی و قاع می باشد و پاکستان همواره عزم خود را در راستای مبارزه با تروریسم به نمایش گذاشته است.

ارسال نظر

 
1