خبر فوری

 
پذیرش مسئولیت حمله به سربازان و جاسوسان ارتش پاکستان در مناطق نوشکی و بلیده توسط بی ال ای
کد خبر :194527319

16:43 1401/09/20


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, پذیرش مسئولیت حمله, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, نوشکی,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) در بیانیه ای مسئولیت حمله به سربازان ارتش پاکستان در مناطق نوشکی و بلیده را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) در بیانیه ای مسئولیت حمله به سربازان ارتش پاکستان در مناطق نوشکی و بلیده را بر عهده گرفت.

وی افزود: در اولین حمله شبه نظامیان بلوچ، آقا ولی یکی از عوامل محلی ارتش پاکستان را در بازار منطقه نوشکی به ضرب گلوله کشتند، وی مدت ها قبل به عنوان مخبر و تسهیل کننده سازمان اطلاعات ارتش پاکستان مشغول به فعالیت بود و از مغازه خود به عنوان مخفیگاه استفاده می کرد.

جیئند بلوچ در ادامه گفت: آقا ولی نقش خود را در ناپدید شدن اجباری جوانان بلوچ، باج گیری از دختران و پسران جوان و جذب آنها برای همکاری با سازمان های اطلاعاتی ارتش ایفا می کرد و به دستور ارتش پاکستان خانواده های داغدیده بلوچ را به طرق مختلف مورد آزار و اذیت قرار می داد.

وی افزود: حکم قتل آقا ولی به جرم خیانت به ارتش آزادی بخش بلوچ و همکاری با سازمان اطلاعات و ارتش پاکستان در لیست سیاه BLA درج شده بود که سرانجام توسط شبه نظامیان ما اجرا گردید.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ بیان کرد: شبه نظامیان از سوی دیگر، پایگاه تجهیزات نظامی ارتش پاکستان را در منطقه میناز بخش بلیده توسط نارنجک دستی مورد هدف قرار دادند، که منجر به زخمی شدن چهار جاسوس حکومتی از جمله آصف فرزند نور حسین ساکن فیصل آباد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه ارتش و سازمان های وایسته به آن تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1