خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت حمله به خودروی شرکت ساختمانی نظامی FWO توسط بی ال اف
کد خبر :428886374

13:02 1401/06/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (FWO), منطقه زامران,

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در نقطه بین بخش های عبدوئی و آسکان منطقه زامران شهرستان کیچ بلوچستان به خودروی شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (FWO) بوسیله سلاح های سنگین حمله کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در نقطه بین بخش های عبدوئی و آسکان منطقه زامران شهرستان کیچ بلوچستان به خودروی شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (FWO) بوسیله سلاح های سنگین حمله کردند.

وی افزود: خودروی مذکور قرار بود از حصارهای مرز ایران و پاکستان بازدید کند که توسط نیروهای ما هدف قرار گرفت. طی این حمله 5 سرباز هلاک و یک سرباز زخمی شد.

وی گفت: شرکت ساختمانی نظامی سازمان کار مرزی (FWO) برای اشغال بلوچستان به ارتش پاکستان کمک می کند. این شرکت برای ارتش پاکستان جاده، پل و غیره می سازد. ارتش پاکستان برای اجرای طرح های این شرکت از مردم منطقه و پیمانکاران بومی استفاده می کند تا آن ها امکانات لازم را برای حمل و نقل نیروهای ارتش پاکستان در بلوچستان فراهم کنند.

وی همچنین گفت: ما به پیمانکاران بومی هشدار می دهیم که از تسهیل گری برای دولت و همکاری با ارتش پاکستان اجتناب کنند. آن ها باید از ایفای نقش در طرح های نظامی پرهیز کنند.

وی سپس گفت: ما به راننده های بومی نیز هشدار می دهیم که از تحویل جیره های غذایی به نیروهای ارتش پاکستان اجتناب کنند. ما اطلاعات مربوط به این راننده ها را در اختیار داریم. در صورت عدم توجه به هشدار ما، آن ها مسئول ضرر و زیان خود هستند.

وی در پایان گفت: این حملات تا استقلال بلوچستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1