خبر فوری

 
پذیرش مسئولیت حمله به خودروهای یک شرکت استخراخ سنگ توسط بی ال اف
کد خبر :247022243

12:14 1401/07/04


برچسب ها : بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, خضدار, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شرکت استخراج سنگ های ارزشمند,

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در نزدیکی سد هشتری منطقه نال شهرستان خضدار بلوچستان به سمت خودروهای یک شرکت استخراج سنگ های ارزشمند تیراندازی کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در نزدیکی سد هشتری منطقه نال شهرستان خضدار بلوچستان به سمت خودروهای یک شرکت استخراج سنگ های ارزشمند تیراندازی کردند.

وی افزود: نیروهای ما به جای تیراندازی به سمت کارمندان و رانندگان شرکت مذکور، فقط به سمت چرخ خودروهای این شرکت تیراندازی کردند.

وی گفت: ما به کسانی که ذخایر معدنی بلوچستان را با قیمت های ناچیز برای کسب منافع شخصی استخراج کرده و می فروشند، هشدار می دهیم که از این کار اجتناب کنند. خرید و فروش منابع بلوچستان و کسب و کارهایی که به نفع مردم بلوچستان نبوده و سود آن تنها به جیب چند نفر می رود قابل پذیرش نیست. منابع طبیعی بلوچستان متعلق به تمام مردم آن است. اگر این افراد و شرکت ها از اقدامات خود اجتناب نکنند مسئول خسارات جانی و مالی خود خواهند بود.

وی در پایان گفت: این حملات تا استقلال کامل بلوچستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1