خبر فوری

 
 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما به ارتش پاکستان و جوخه مرگ در شهرستان خاران و شهرستان قلات حمله کردند.

وی افزود: نیروهای ما در منطقه لجی شوآپ شهرستان خاران به سمت یک نفر به نام بیگ محمد ساسولی تیراندازی کرده و وی را به هلاکت رساندند. وی از اعضای جوخه مرگ  و جاسوس ویژه ارتش پاکستان بود و با ارتش و سازمان های اطلاعاتی این کشور همکاری می کرد.

وی گفت: بیگ محمد ساسولی از مدت زمان زیادی در شهرستان قلات، خاران و مناطق اطراف آن با ارتش پاکستان در عملیات علیه نیروهای ما همکاری می کرد. وی برای اعضای جوخه مرگ مخفیگاه آماده می کرد و با دستور ارتش پاکستان مردم محلی را مورد ضرب و شتم قرار می داد.

وی همچنین گفت: ما به طور واضح اعلام می کنیم که هر شخصی از هر قومیتی اگر با ارتش پاکستان و سازمان ایجاد شده توسط آن به نام جوخه مرگ همکاری کند یا هرگونه فعالیتی علیه نیروهای آزادی بخش بلوچ انجام دهد، به هیچ عنوان بخشیده نمی شود و دیر یا زود به خاطر گناهانش مجازات خواهد شد.

و سپس گفت: نیروهای ما همچنین در منطقه جوهان شهرستان قلات یک خودروی ارتش پاکستان را بوسیله بمب دست ساز هدف قرار دادند. طی این انفجار 3 سرباز ارتش پاکستان زخمی شدند.

وی در پایان گفت: این حملات تا خروج کامل ارتش پاکستان از بلوچستان و نابودی افراد اجیر شده توسط آن ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1