خبر فوری

 
پذیرش مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در شهر تربت توسط بی ال ای
کد خبر :1451015934

15:15 1401/05/09


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تربت, جیئند بلوچ, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, شهرستان کیچ, موتورسیکلت بمب گذاری شده,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در شهر تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان افسران ارتش پاکستان و جاسوسان آن ها را به وسیله موتورسیکلت بمب گذاری شده هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در شهر تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان افسران ارتش پاکستان و جاسوسان آن ها را به وسیله موتورسیکلت بمب گذاری شده هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروهای ما یک سرگرد و یک سروان ارتش پاکستان را زمانی که برای دیدن مسابقه فوتبال به استادیوم رفته بودند، به همراه چند جاسوس ارتش پاکستان بیرون از این استادیوم فوتبال بوسیله بمب کنترل از راه دور که در موتورسیکلت جاسازی شده بود، هدف قرار دادند. ارتش پاکستان پس از این حمله سعی در پنهان کردن خسارات جانی و مالی خود کرده است.

 

 

وی گفت: این حمله بیرون از استادیوم فوتبال انجام شد تا به مردم آسیبی وارد نشود. این مسابقات توسط ارتش پاکستان و به عنوان جشن آزادی حکومت غاصب پاکستان انجام می شود. ما از مردم می خواهیم که در چنین مسابقات و اجتماع هایی که توسط حکومت و ارتش پاکستان برگزار می شود شرکت نکنند زیرا این به معنای همکاری با دشمن است. اگر کسی در چنین اجتماع هایی شرکت کرد و متحمل خسارت جانی یا مالی شد، مسئولیت آن با خود اوست.

ارسال نظر

 
1