خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت انفجار سبی توسط داعش خراسان
کد خبر :493728385

11:46 1400/12/18


برچسب ها : انفجار انتحاری, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس, پلیس مبارزه با تروریسم, تروریست های داعش, حمله انتحاری, داعش خراسان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سبی, نیروهای امنیتی پاکستان,

طی یک انفجار انتحاری در خیابان جیل، شهر سبی ایالت بلوچستان حداقل 7 نیروی امنیتی پاکستان جان باخته و 25 نیروی امنیتی و پلیس پاکستان زخمی شدند. مسئولیت این حمله را داعش خراسان بر عهده گرفته است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | طی یک انفجار انتحاری در خیابان جیل، شهر سبی ایالت بلوچستان حداقل 7 نیروی امنیتی پاکستان جان باخته و 25 نیروی امنیتی و پلیس پاکستان زخمی شدند. مسئولیت این حمله را داعش خراسان بر عهده گرفته است.

حفیظ رند مقام ارشد پلیس مبارزه با تروریسم شهر سبی اعلام کرد: این انفجار به احتمال زیاد انتحاری بوده و این انفجار انتحاری نیم ساعت پس از حضور دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اجلاس رخ داد.

وی افزود: این انفجار زمانی رخ داد که رئیس جمهور پاکستان در کاخ سرکت در حال غذا خوردن بود و نیروهای امنیتی وی هدف قرار گرفتند.

مسئولیت این حمله را داعش خراسان بر عهده گرفته و اعلام کرده است که این حمله یک حمله انتحاری بوده و نام عامل انتحاری این حمله عبد الرحمن الپاکستانی بود.

ارسال نظر

 
1