خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت آتش زدن دکل مخابرتی شهرستان گوادر توسط بی ال اف
کد خبر :643741024

15:28 1401/02/13


برچسب ها : BLF, انهدام دکل مخابراتی, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان گوادر,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) مسئولیت آتش زدن دکل مخابراتی و ماشین آلات آن در منطقه کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) مسئولیت آتش زدن دکل مخابراتی و ماشین آلات آن در شهرستان گوادر را بر عهده گرفت و گفت: شبه نظامیان در شامگاه دوشنبه 12 اردیبهشت (2 می) یک دکل مخابراتی شرکت یوفون و ماشین آلات آن را در منطقه سنت سر بخش دشت شهرستان گوادر به آتش کشیدند که در نتیجه دکل مخابراتی به کلی نابود گردید.

وی افزود: ارتش پاکستان و سازمان‌های اطلاعاتی آن در حال نصب دکل‌های مخابراتی در کیلومترها دورتر از مردم جهت ردیابی مبارزان آزادی خواه بلوچ و همکارانشان هستند و راه را برای حملات هواپیماهای بدون سرنشین هموار می سازند.

وی ادامه داد: به تمامی شرکت‌های مخابراتی هشدار می‌دهیم که از خدمات خود علیه گروه های آزادی خواه استفاده نکنند در غیر این صورت مسئولیت از بین رفتن سرمایه هایشان به عهده خودشان خواهد بود.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان خاطر نشان کرد: حملات ما به ارتش پاکستان و حامیان آنان تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1