خبر فوری

 
پایین کشیده شدن کرکره های مراکز تجاری و بازارها در ایالت بلوچستان پاکستان در واکنش به انفجار روز گذشته
کد خبر :1599125082

15:23 1398/07/07


برچسب ها : اعتراض, اعتصاب, بلوچستان, پاکستان, جمعیت علماء اسلام (ف),

پس از برگزاری نماز جنازه محمد حنیف یکی از رهبران جمعیت علماء اسلام (ف) در بلوچستان، حزب درحال برگزاری اعتراضات گسترده در این ایالت با بستن تمامی بازارها است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، پس از برگزاری نماز جنازه محمد حنیف یکی از رهبران جمعیت علماء اسلام (ف) در بلوچستان، حزب درحال برگزاری اعتراضات گسترده در این ایالت با بستن تمامی بازارها است. روز گذشته درپی جان باختن یکی از رهبران این حزب به نام محمد حنیف دراثر انفجار بمب، فضل الرحمن رهبر مرکزی این جمعیت شب گذشته درپیامی با محکومیت حمله، امروز را به عنوان اعتراض سراسری با پایین کشیدن کرکره مراکز تجاری و بازارها در ایالت بلوچستان اعلام کرد.
طبق گزارش منابع، مراسم به خاک سپاری محمد حنیف با حضور گسترده رهبران و اعضای جمعیت علماء اسلام (ف) و مردم محلی در شهر چمن برگزار شد. اعتراض و اعتصاب این حزب با بستن تمامی مراکز تجاری و بازارها همچنان در حال برگزاری است.
قابل ذکر است اورنگزیب فاروقی رهبر گروه تروریستی سپاه صحابه و دیگر علما و مقامات سیاسی پاکستان نیز درپی جان باختن محمد حنیف در اثر انفجار بمب در شهر چمن بلوچستان، در پیامی این عمل را محکوم کرده و به خانواده داغدار تسلیت گفتند.

ارسال نظر

 
1