خبر فوری

 
 
پایان مذاکرات در پی ناسازگاری میان دولت و گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان
کد خبر :797721159

13:27 1400/09/19


برچسب ها : افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دولت پاکستان, مذاکرات, نقض توافق آتش بس, نور ولی محسود,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان از تمدید آتش بس که در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) به پایان رسیده بود خودداری کرده است.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان از تمدید آتش بس که در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) به پایان رسیده بود خودداری کرده است.

به گفته منابع آگاه، سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان یک نشست در افغانستان برگزار کرد همچنین این گروه تروریستی در پی مذاکرات با دولت پاکستان خواستار آزادی تمام زندانیان گروه تحریک طالبان پاکستان و انتقال انها به کشور افغانستان توسط دولت این کشور شد.

اما در ادامه دولت پاکستان از پذیرفتن این شرط خودداری کرده و اجرا شدن این شرط را فرضی محال دانسته است.

همچنین در پی هجمه ها و شروط وارده در مذاکرات، سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی انتشار یک فایل مدعی شد، دولت پاکستان به وعده هایی که در طول مذاکرات داده عمل نکرده است.

وی همچنین در پی ادعای خود مبنی بر کوتاهی دولت پاکستان در اجرای تعهداتش، آتش بس را در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) تمدید نکرد.

پس از پایان مذاکرات و ناسازگاری میان دولت و گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان، امروز نور ولی محسود سرکرده این گروه تروریستی طی انتشار توییتی دستور داد تا تمامی نیروهای تروریستی گروه تحریک طالبان پاکستان از تاریخ 19 آذر ماه (10 دسامبر) حملات شدید خود را علیه ارتش پاکستان و نهاد های وابسته به آن را از سر گیرند.

 

بیشتر بخوانید: آزادی زندانیان گروه تروریستی تحریک طالبان در پی مذاکرات با دولت پاکستان

ارسال نظر

 
1