خبر فوری

 
 
پایان اتهامات تروریسم مرزی بر پاکستان با وجود حصار آهنی
کد خبر :1467006470

21:58 1397/11/07


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, طالبان,

سخنگوی ارتش پاکستان: مرز زمینی افغانستان مسئله مرگباری است. در سال جاری کار حصار آهنی به اتمام خواهد رسید. پس از خروج آمریکا از افغانستان اگر وضعیت افغانستان خراب شود بر پاکستان تاثیر گزار نخواهد بود.


 

به گزارش راز نیوز، ژنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری کار نصب حصار آهنی در مناطق مرزی پاکستان_افغانستان به اتمام خواهد رسید. پس از خروج آمریکا از افغانستان اگر وضعیت افغانستان خراب شود بر پاکستان تاثیر گزار نخواهد بود. مرز زمینی افغانستان مسئله مرگباری است.

طالبان افغانستان ، پاکستان را از دور مذاکرات بیرون نمی اندازد و در این مذاکرات چند گروه از طالبان و سهامدارن آن شرکت دارند. پاکستان با برگزاری این مذاکرات وظیفه خود را انجام داده است. پاکستان بین افغانستان و آمریکا به عنوان آسان کننده این امر بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از خروج آمریکا نباید در افغانستان هرج و مرج به بوجود بیاید. افغانستان قدرت از بین بردن تروریست ها را ندارد. و اگر آمریکا از افغانستان خارج شود باید نقش پاکستان را قبول کند. پاکستان کشور مهمی در منطقه است و خواهد ماند. با آمریکا قراداد f-16 داشتیم که از نیازمندیهای پاکستان بود.

ارسال نظر

 
1