خبر فوری

 
پایان 182 کیلومتر از عملیات حصارکشی در مرز مشترک پاکستان و افغانستان
کد خبر :1318995317

12:00 1399/11/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و افغانستان, حصارکشی, دولت محلی ایالت بلوچستان, ضیاء لانگو, مرز پاکستان و افغانستان,

مقامات پاکستان از پایان عملیات حصارکشی در مرز مشترک پاکستان و افغانستان به طول 182 کیلومتر از 213 کیلومتر مرز مشترک خبر دادند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان از پایان عملیات حصارکشی در مرز مشترک پاکستان و افغانستان به طول 182 کیلومتر از 213 کیلومتر مرز مشترک خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روز گذشته نشستی به ریاست میر ضیاء الله لانگو وزیر امور داخلی دولت محلی ایالت بلوچستان برگزار گردید و موضوعات مختلفی همچون حصارکشی در مرز مشترک پاکستان و افغانستان، وضعیت امنیتی مرزها و همچنین توسعه مناطق روستایی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مختلفی در این خصوص اتخاذ گردید.

در این نشست همچنین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص عملیات حصارکشی و توسعه روستاها و میزان پیشرفت های صورت گرفته در اجرای دستورات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مهندس زمرک خان اچکزئی وزیر کشاورزی دولت محلی، حافظ عبدالباسط دبیر ارشد داخلی، اسفندیار کاکر کمیسر بخش کویته، محمد اظهر اکرم معاون بازرس کل پلیس کویته، سرهنگ محمد راشد فرمانده نیروهای پیشاهنگ چمن و دیگر مقامات ارشد نظامی و دولتی نیز حضور داشتند.

در ادامه این نشست مقامات حاضر گزارش های مربوط به ادارات و نهادهای خود را ارائه دادند، در این گزارشات اعلام شد عملیات حصارکشی مرز مشترک پاکستان و افغانستان به طول مجموعی 213 کیلومتر در مراحل پایانی خود قرار گرفته است و با تکمیل شدن عملیات حصارکشی در 182 کیلومتر از مجموع کل تنها 27 کیلومتر دیگر برای حصارکشی باقی مانده است.

ارسال نظر

 
1