خبر فوری

 
 
پاکستان: هند برای نجات از انزوا نقش مشاوران امنیت ملی در مورد وضعیت افغانستان را بازی می کند
کد خبر :1754941002

18:35 1400/08/08


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و افغانستان, دهلی نو, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, عاصم افتخار, هند, کنفرانس,

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان برگزاری کنفرانس در زمینه افغانستان به میزبانی هند را دسیسه ای از سوی هند عنوان کرده و اظهار داشت: هند برای نجات از انزوا این بازی را انجام می دهد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عاصم افتخار سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای با برجسته سازی اقدامات پاکستان در قبال افغانستان، اظهار داشت: پاکستان درباره وضعیت افغانستان درحال انجام اقداماتی به همراه کشورهای همسایه است، درحالیکه هند برای نجات از انزوا، طی دسیسه ای جدید نقش مشاوران امنیت ملی در مورد وضعیت افغانستان را بازی می کند.

وی افزود: هند از 23 مهر ماه برای ایجاد رعب و سرکوب مردم مظلوم کشمیری در شهرستان های سرینگر و پلواما درحال استفاده از تاکتیک های بالادستی است. پاکستان معتقد است که ثبات، صلح و رفاه در افغانستان به طور مستقیم به نفع کشورهای همسایه است. عاصم افتخار در ادامه اقدامات علیه مساجد و مسلمانان در چین را تبلیغاتی علیه چین و مسابقه تسلیحاتی هند را یک تهدید بزرگ برای منظقه عنوان کرد .

به گفته منابع خبری هند احتمال دارد هندوستان در ماه آینده میلادی کنفرانسی در خصوص وضعیت افغانستان را برگزار کند و دولت دهلی نو در این زمینه با روسیه، چین، آمریکا و دیگر کشورهای منطقه در تماس است.  

ارسال نظر

 
1