خبر فوری

 
پاکستان: مافیای هند در یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس در انفجار لاهور نقش داشت
کد خبر :27608832

13:32 1400/04/09


برچسب ها : RAW, انفجار بمب, تروریست, تروریسم, حافظ سعید, سازمان امنیتی هند, لاهور, لشکر طیبه,

رسانه های پاکستان اظهار داشتند که مافیای کشور هند در یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس در عملیات انفجار در نزدیکی منزل حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه نقش داشته است.


لاهور: به گزارش راز نیوز| براساس گزارشاتی که توسط رسانه های پاکستان در خصوص انفجار در نزدیکی منزل حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه/جماعت الدعوه واقع در شهرک جوهر شهرستان لاهور پس از انهدام کامل گروهک تروریستی منتشر شده است، یکی از مافیا های زیر زمینی کشور هند مستقر در کشور بحرین نیز، در این انفجار نقش داشته و با پیرترپال دیوید مغز متفکر انفجار در زندان این کشور خلیجی ارتباط گرفته است.

به گفته منابع، این مافیای زیر زمینی هند در آزادی مغز متفکر این انفجار و هفت نفر دیگر نقش آفرینی کرده است، که جستجوی سازمان های امنیتی برای پیدا کردن این هفت نفر آغاز شده است. این مافیا پس از آزاد کردن پیترپال دیوید، با او در یکی از کلوپ های شبانه دیدار کرده است.

شایان ذکر است پیش از این رسانه های داخلی پاکستان از انهدام گروهک تروریستی هشت نفره عامل این انفجار و دستگیری تمامی این افراد خبر داده و گفته بودند که براساس سرنخ های به دست آمده سازمان های امنیتی کشورهای همسایه چون هند و افغانستان در این حمله نفش داشته اند.

 

بخوانید: انفجار در نزدیکی منزل حافظ سعید سرکرده لشکر طیبه

ارسال نظر

 
1