خبر فوری

 
 
پاکستان: عملیات نیروهای مبارزه با تروریسم در مستونگ بلوچستان علیه گروه های تروریستی
کد خبر :112279909

17:50 1398/02/28


برچسب ها : بلوچستان, تروریس, تروریست, داعش, سازمان مبارزه با تروریسم, لشکر جهنگوی,

درپی عملیات دو روز قبل سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان CTD در مستونگ ایالت بلوچستان 9 تن از عناصر تروریستی هلاک و 4 تن از نیروهای امنیتی زخمی شدند.


 

 

 
بلوچستان: به گزارش راز نيوز، درپی عملیات دو روز قبل سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان CTD در مستونگ ایالت بلوچستان 9 تن از عناصر تروریستی هلاک و 4 تن از نیروهای امنیتی زخمی شدند. خبرگزاری های پاکستان در مدعایی در رابطه با این خبر نوشتند: CTD در این عملیات خود پایگاه آموزشی گروه تروریستی داعش را نابود و مقادیر زیادی اسلحه و مواد منفجره از پایگاه کشف کرد. بدون تردید این عملیات موجب کاهش موج آغاز شده عملیات های تروریستی طی هفته های اخیر در بلوچستان خواهد بود.
آیا داعش درحال برپایی خلافت خود در بلوچستان پاکستان است؟
هرچند که خود داعش موجود نیست، اما گروه هایی همفکر داعش در منطقه حضور دارند. بنابراین بلند کردن پرچم داعش در بلوچستان امری غیر عادی و تعجب برانگیز نیست. ایکسپریس در ادامه گزارش خود در رابطه با این موضوع نوشت: آیا عملیات های تروریستی یا گروه های انجام دهنده این عملیات های تروریستی مذهبی را باتوجه به پروژه سی پیک و پیشرفت اقتصادی مرتبط با آن در بندر گوادر را نادید گرفت؟ خیر، بلکه باید با جدیت هرچه تماتر علیه تروریست ها اقدامی مهم انجام داد. برای شکست اهداف دشمنان درخصوص ناامن سازی بلوچستان برای جلوگیری از پیشرفت این ایالت، باید همه متحد و یکپارچه شوند. پروژه هایی همانند سی پیک می توانند آینده ایالت و کشور را در مسیری مثبت تغییر دهند. درصورتیکه به درخواست های مردم رسیدگی شود، گروه های تروریستی چون داعش نیز به خودی خود نابود و ریشه کن خواهند شد.
 
دیلی اردو در رابطه با حمله CTD به مستونگ نوشت: 9 تن از عناصر تروریستی کشته شده وابسته به گروه های تروریستی داعش و لشکر جهنگوی بودند. سخنگوی مبارزه با تروریسم طی اشاره به عملیات در مستونگ، از جریان داشتن این عملیات به مدت 14 ساعت خبر داده و اظهار داشت، طی عملیات انجام شده در قابوکوه مهران مقر آموزشی تروریست ها نیز منهدم و اسلحه هایی همچون آر پی جی، مین های ضد تانک، 12 عدد بمب دستی، بمب آماده انفجار و دیگر موارد کشف شدند.

ارسال نظر

 
1