خبر فوری

 
پاکستان: طی حمله تروریستی از خاک ایران، 4 نیروی نظامی ارتش به شهادت رسیدند
کد خبر :464733161

12:09 1402/01/13


برچسب ها : BLA, ISPR, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد مسلح بلوچ, پاکستان و ایران, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, تیراندازی, حمله مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, مرز مشترک,

منابع خبری پاکستان بیان داشتند که یک گروه از تروریست های دست اندر کار در فعالیت های تروریستی از خاک ایران، به نیروهای امنیتی حمله کردند. ارتش آزادیبخش بلوچ BLA طی بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع خبری پاکستان بیان داشتند که یک گروه از تروریست های دست اندر کار در فعالیت های تروریستی از خاک ایران، به نیروهای امنیتی درحال گشت در منطقه جلگئی شهرستان کیچ حمله کردند که منجر به شهادت 4 نیروی امنیتی شده است.

روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR روز شنبه 12 فروردین ضمن نشر گزارشی در این رابطه، بیان داشت که متاسفانه سرجوخه شیر احمد، نایب سرجوخه محمد اصغر، سرباز محمد عرفان و سرباز عبدالرشید در این حمله، نخست به شدت زخمی و سپس به شهادت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در ادامه اظهار داشت که برای اقدام موثر علیه تروریست ها و جلوگیری از چنین حوادثی در آینده با ایران در تماس هستیم.

شایان ذکر است یکی از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادیبخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و تصریح داشت که این حمله علیه یک خودروی نظامی ارتش پاکستان طی کمین موفقیت آمیز در منطقه سادیم واقع در زامران از توابع شهرستان کیچ انجام شده است. وی اظهار داشت حمله ساعت 8 صبح شنبه (12 فروردین) انجام شد. حمله منجر به کشته شدن در دم چهار نظامی ارتش پاکستان به نام های محمد اصغر، محمد عرفان، شیر احمد و عبدالرشید شده است. 

سخنگو در ادامه اظهار داشت که شبه نظامیان سازمان در این حمله موفقیت آمیز، سلاح و تجهیزات نظامیان ارتش اشغالگر پاکستان را به غنیمت برداشتند.

ارسال نظر

 
1