خبر فوری

 
پاکستان روابط اقتصادی خود را با ایران افزایش خواهد داد۔ وزیر دارای پاکستان
کد خبر :914837115

21:53 1397/06/19


برچسب ها : اسد عمر, ایران, پاکستان و ایران, تجاری, جدی, روابط, سفیر ایران,

وزیر دارای پاکستان اسد عمر اظهار داشت که پاکستان در تصمیمات خود در روابط با ایران جدی است


پاکستان روابط اقتصادی خود را با ایران افزایش خواهد داد۔ وزیر دارای پاکستان

 

به گزارش راز نیوز وزیر دارای پاکستان اسد عمر اظهار داشت که پاکستان در تصمیمات خود در روابط با ایران  جدی است پاکستان خواستار افزایش روابط تجاری با ایران میباشد تا مشکلات اقتصادی این دو کشور حل شوند۔

اسد عمر وزیر دارای پاکستان این اظهارات را درملاقات با سفیر ایران مهدی هنر دوست مطرح کرد۔ این وزیر اظهارداشت که پاکستان درباره افزایش روابط دو جانبه اقتصادی بین ایران و پاکستان عزم جدی داریم  و امیدواریم با افزیاش این روابط مشکلات اقتصادی این دو کشور حل خواهند شد۔

وزیر دارای ایران اظهار داشت که که پاکستان با هر کشوری که خواستار روابط دو جانبه باشد حمایت میکند۔ اسد عمر اظهار داشت که ما خواستار افزایش چنین ملاقات و و نشست های دو جانبه برای پیشرفت و افزایش روابط تجاری و غیره میباشیم۔

این وزیر افزود که جمهوری اسلامی ایران یکی از همسایه های مهم پاکستان میباشد و در میدان های دیگر مثل مذهب، و فرهنگ و تاریخ این دو کشور روابط عمیقی با یک دیگر دارند۔

مهدی هنر دوست سفیر ایران در باره مشکلات اقتصادی بین این دو کشور  و راه حل های آن اظهار نظر کرد سفیر ایران در اظهارات خود بیان کرد که روابط بانکی این دو کشور و همچنین فعال بود مرز این دو کشور برای تجارت میتواند راه حل خوبی برای حل مشکلات اقتصادی ایران و پاکستان باشد۔

 

ارسال نظر

 
1