خبر فوری

 
پاکستان در زمینه امنیت غذایی به کویت کمک میکند
کد خبر :2024820605

17:10 1400/03/29


برچسب ها : پاکستان و کویت, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه کویت,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی دیدار با وزیر امور خارجه کویت گفت: پاکستان آماده همکاری با کویت در زمینه امنیت غذایی است


ترکیه: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی دیدار با وزیر امور خارجه کویت گفت: پاکستان آماده همکاری با کویت در زمینه امنیت غذایی است.

طبق جزئیات بیشتر، شاه محمود قریشی در حاشیه اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا با وزیر امور خارجه کویت دیدار کرد، در این دیدار طرفین به ارتقاء روابط دوجانبه و ارتقاء همکاری در زمینه های مختلف به گفتگو پرداختند.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای برقرای رابطه با کویت قائل است، و پاکستانی های مقیم کویت نقش خود را در پیشرفت این کشور ایفا میکنند، پاکستان آماده کمک به کویت در زمینه امنیت غذایی است.

آنها همچنین توافق کردند همکاری های دوجانبه را در مجامع منطقه ای و بین المللی افزایش دهند، وزیر امور خارجه کویت شاه محمود قریشی را به کویت دعوت کرد، شاه محمود قریشی پس از قدردانی از وزیر امر خارجه کویت دعوت وی را پذیرفت.

در این دیدار وزرای خارجه بر برنامه جامع مشارکت استراتژیک بلند مدت توافق کردند، آنها متعهد شدند تلاش های مشترکی را برای افزایش همکاری های دوجانبه انجام دهند.

ارسال نظر

 
1